پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:22 - 1399/06/04

بهره‌برداری از دهمین جایگاه عرضه سوخت شهرستان قروه

کارگر آنلاین: رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه قروه از بهره‌برداری از دهمین جایگاه عرضه سوخت قروه همزمان با فرا رسیدن هفته دولت خبر داد.

به گزارش کارگر آنلاین ، جایگاه اختصاصی "آراد" طی مراسمی با حضور فرماندار قروه، مسئولین منطقه کردستان و دیگر مدیران شهرستانی در شهر قروه به بهره‌برداری رسید.

بهروز احمدی رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه قروه در آئین بهره‌برداری از این جایگاه، ضمن تبریک هفته دولت و ارائه گزارشی از خدمات انجام شده در سطح این شهرستان از همکاری و تعامل مسئولین شهرستانی با این ناحیه تشکر و قدردانی کرد و افزود: این جایگاه دهمین جایگاه عرضه سوخت در سطح شهرستان قروه است.

احمدی بیان کرد: جایگاه عرضه سوخت "آراد" در زمینی به مساحت ۹۰۰ متر مربع احداث شده و دارای دو سکوی عرضه بنزین با چهار تلمبه دو نازله و یک تلمبه جهت سوختگیری موتورسیکلت است.

این مقام مسئول ضمن اشاره به هزینه هفت میلیارد تومانی برای ساخت جایگاه افزود: این جایگاه بر اساس آخرین استاندارد‌های زیست‌محیطی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و سازمان محیط زیست احداث شده و زمینه اشتغال‌زایی برای شش نفر را فراهم کرده است.

او تحقق حقوق شهروندی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان را از رسالت‌های اصلی این شرکت عنوان و اظهار کرد: این جایگاه سومین جایگاه تحت پوشش شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع سوخت (صاحب نشان) در ناحیه قروه است که فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین