پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:31 - 1400/06/31

الگوی نقش‌آفرینی بسیج اساتید، دوران دفاع مقدس و مکتب سردار سلیمانی است

کارگر آنلاین/رئیس بسیج اساتید کشور گفت: بسیج اساتید از دوران دفاع مقدس و مکتب سردار سلیمانی الگوی همراهی مناسب خود در گام دوم انقلاب را برگزیده است.

 آقای محمدرضا مردانی طی سخنانی در همایش ما مقتدریم با عنوان استمرار ارزش‌های حکمرانی مردمی دفاع مقدس در گام دوم انقلاب اسلامی که در مصلای دانشگاه تهران برگزار شد افزود: ۳۱ شهریور یادآور تهاجم ناجوانمردانه دشمن بعثی به ایران است و هفته دفاع مقدس یادآور هشت سال دفاع و مجاهدت مردانی است که با تکیه بر عنصر ایمان، گذشت و فداکاری و پیروی از ولایت فقیه به تمام علایق زندگی پشت پا زدند تا از کشور دفاع کنند.


وی افزود: هشت سال دفاع مقدس و مقاومت و پیروزی در مقابل یک جنگ جهانی آمریکا، شوروی، اروپا و کشور‌های عربی منطقه و حامیان دیگر صدام بعثی بود که قریب ۸۰ کشور از او حمایت کردند.


وی افزود: رمز پیروزی در این جنگ به تکیه بر عنصر ایمان، عنصر مردمی و محور ولایت فقیه است و در کنار ارتش نیروی قدرتمند بسیج و حضور آحاد مردم با دستان خالی و مدد گرفتن از خدا نشان از حضور و اراده مردمی در این جنگ است.

رئیس بسیج اساتید کشور گفت: در کنار این مجاهدت‌ها دانشگاهیان در خط نبرد توسعه علمی و صنایع کشور حماسه آفریدند و بعد از ۴۱ سال جنگ امروز مقتدراته ایستاده اند.
وی گفت: دیروز رزمندگان جهاد اصغر را با موفقیت پشت سر گذاشتند و امروز در جهاد اکبر مشغول مبارزه و مجاهدت با دشمنان هستند.


آقای مردانی تأکید کرد: دوران دفاع مقدس و مکتب سردار سلیمانی الگوی مناسب همراهی نقش آفرینان بسیج اساتید محسوب می‌شود و این نقش آفرینی برای تحقق دولت اسلامی در جهت به نتیجه رسیدن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است و عدالت محوری از مهمترین ارکان نظام بسیجی و دانشگاهیان خواهد شد.


وی در پایان به سه پیام اصلی این همایش اشاره کرد و گفت: پیام اول این است که همانطور که در جنگ سخت ایستادگی و مقاومت موجب پیروزی می‌شود و پیام دوم به ملت‌های مظلوم و تحت ستم است که نترسند و مقاومت کنند و تنها با تکیه بر مبارزه و شهادت می‌توانند به پیروزی دست یابند و پیام سوم برای دولت‌ها است که از تجربه خود درس بگیرند، چون دشمنان هرگز نمی‌توانند در برابر کشور ما قد علم کنند.

منبع: IRIB NEWS AGENCY | خبرگزاری صدا و سیما
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین