پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00006:32 - 1400/07/01

تصویر عجیبی که جن گیر در یک خانه متروکه قدیمی ثبت کرد!

کارگرآنلاین|جن گیر ایرلندی در حال بررسی یک خانه متروکه قدیمی بود که تصویری عجیب را روی یکی از پنجره ها ثبت کرد.

 یک جن گیر اهل ایرلند که سرگرم بررسی یک خانه قدیمی متروکه در این کشور بود مدعی است او و همکارانش تصویر شبح را ثبت کرده اند. این گروه از محققان ماوراء الطبیعه ایرلندی در حال انجام تحقیقات از یک ساختمان تسخیر شه در شهرستان مایو بودند که بنا به ادعای خود تصویر یک موجود شبح مانند را شکار کردند. در تصویری که آن‌ها از این خانه قدیمی تهیه کرده اند یک موجود در حالی که از یکی از پنجره‌ها به بیرون نگاه می‌کند دیده می‌شود.

  • بنا به گزارش رسانه‌های محلی ایرلند این گروه از محققان ماوراء الطبیعه ایرلندی پس از شنیدن شایعاتی درباره یک ساختمان جن زده تصمیم گرفتند آن را مورد بررسی قرار دهند. در توضیحاتی که آن‌ها در صفحه فیسبوک خود ارائه کرده‌اند نوشته‌اند: «وقتی برای بررسی به هر مکانی مراجعه می‌کنیم فورا عکس می‌گیریم. هر قدرتی که در آن مکان باشد یا تصمیم به ماندن می‌گیرد یا ترک آنجا.
  • این تصویری بود که ما در ابتدا از این خانه ثبت کردیم. تحقیقات ما با ادامه شب توقف شد، اما هنوز در مورهال (این ساختمان) کار داریم و به زودی باید کار‌های بیشتری در آن انجام دهیم.»

بنا به گزارش رسانه‌های محلی این ساختمان مکانی بود که گردشگران زیادی به آنجا می‌آمدند و تعداد زیادی مردم بخاطر آنکه در نزدیکی یک پارک قرار دارد به آنجا مراجعه می‌کردند. بنا به این گزارش این ساختمان متعلق به یک نویسنده ایرلندی با نام جورج مور بوده است. این ساختمان بعدا به خاطر آتش سوزی تخریب و خالی از سکنه شد.

تصویر عجیب

بررسی‌های بیشتر نشان می‌دهد این مکان، خانه اجداد جان مور، یعنی دریتلیو، رئیس جمهور کانوکت بوده است. جورج مور ادعا کرده بود که نفرین شده است و علاوه بر این پادشاه کانوکت نیز در همین مکان جان خود را از دست داده است. اکنون گفته می‌شود که دریتلیو و مور اجازه سکونت فرد دیگری را در این مکان نمی‌دهند.

 جن گیر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین