تاریخ : 11:17 - 1400/07/21
کد خبر : 1017565
سرویس خبری : حوادث
 

عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه باعث این حادثه شد

عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه باعث این حادثه شد

کارگر آنلاین/ سرهنگ مومنی گفت: راننده بدلیل عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از کهولت سن از مسیر و راه خارج شده و بداخل جوی آب این مسیر می افتد .

 سرهنگ احسان مومنی رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب گفت: در ساعت 15:500 ظهر دیروز راننده 82 ساله  وانت که در مسیر جنوب به شمال بزرگراه آزادگان زیر پل لشگری  در حال رانندگی  بود  بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از کهولت سن  از مسیر  و راه خارج شده و بداخل جوی آب این مسیر می افتد.

وی بیان کرد: پس از این برخورد و حادثه سر راننده با ستون خودرو برخورد  کرده و  راننده در دم فوت می نماید .

مومنی گفت: بلافاصله پس از دریافت این خبر از طریق سامانه 110 ، تیم کارشناسی منطقه 26 پلیس راهور فاتب در محل حاضر و پس از ایمن سازی محل حادثه، نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام کردند .

رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب افزود: عوامل  اورژانس  نیز بلافاصله در محل حاضر و علت فوت  و این حادثه را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از کهولت سن  اعلام مینمایند.

سرهنگ مومنی از رانندگان خواست تا با مشاهده هر خودرویی  که در مسیر مقابل آنها قرار دارد و ناگهان تغیر مسیر می دهد ، خونسردی خود را حفظ کرده علاوه بر اینکه  از سرعت خود می کاهند اجازه دهند خودروی آسیب دیده  مسیر خود را طی کند که اگر خدای ناکرده راننده ای دچار ناراحتی  و یا مریضی  و یا مانند این راننده نیسان  بر اثر سکته قلبی فوت  کرده ، بغیر از بروز این حالت ، اتفاق  و تصادف دیگری برای دیگر  وی  روی ندهد.


منبع : برنا