تاریخ : 12:31 - 1400/07/21
کد خبر : 1017912
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

اعتراض ۱۵۰۰ بازنشسته «مخابرات راه دور شیراز» به معوقه‌های ۱۵ ساله

اعتراض ۱۵۰۰ بازنشسته «مخابرات راه دور شیراز» به معوقه‌های ۱۵ ساله

کارگر آنلاین/کارگران بازنشسته شرکت مخابرات راه دور شیراز، برای پیگیری دریافت معوقه‌های ۱۵ساله خود مقابل استانداری فارس تجمع کردند.

 ۱۵۰۰ کارگر بازنشسته «شرکت مخابرات راه دور شیراز» امروز (چهارشنبه/۲۱ مهر ماه) در اعتراض به ۱۵ سال تاخیر در پرداخت معوقات خود، در برابر استانداری فارس حاضر و خواهان ملاقات با رئیس‌جمهور شدند. حدود ۴۰۰ نفر از این بازنشستگان، در اجتماع امروز حضور داشتند و خواهان پرداخت ۲۵۰ میلیارد تومان طلب خود شدند که از سال ۸۵ تاکنون پرداخت نشده است. 

سال گذشته «ابراهیم رئیسی» در مقام رئیس قوه قضاییه، به استان فارس سفر کرد و نمایندگان بازنشستگان موفق به دیدار با وی شدند. در آن زمان، رئیسی دستور داد که مقام‌های قضایی استان فارس موضوع‌های حول این شرکت را پیگیری کنند. رئیس سابق قوه قضاییه همچنین به استاندار فارس دستور داد که پیگیر بازگشایی این کارخانه شود که به دلیل بحران‌های اقتصادی دهه ۸۰ تعطیل شده است. به گفته‌ی «هاشم شمشیری» رئیس کانون بازنشستگان این شرکت؛ نماینده‌ای از نهاد ریاست جمهوری برای گفتگو با معترضان حاضر شده است. وی با بیان اینکه بازنشستگان ۱۵ سال معطل شده‌اند تا پاسخی درخور دریافت کنند، گفت: «از رئیس‌جمهور انتظار داریم که موضوع را یکبار برای همیشه حل کنند. بهتر این است که خودشان در استان حاضر شوند تا پیگیر اجرای وعده‌های خود شوند.»


منبع : خبرگزاری ایلنا