تاریخ : 14:04 - 1400/07/21
کد خبر : 1018383
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

 خداحافظی شاخص از کانال ۱٫۴ میلیون واحد / قرمزپوشی نفتی‌ها

خداحافظی شاخص از کانال ۱٫۴ میلیون واحد / قرمزپوشی نفتی‌ها

کارگر آنلاین/امروز بازار سهام نسبت به روز گذشته افت کمتری را تجربه کرد. اما کانال ۱٫۴ میلیون واحد را از دست داد و به محدوده یک میلیون و ۳۹۷ هزار واحد رسید.

امروز بازار سهام نسبت به روز گذشته افت کمتری را تجربه کرد. اما کانال ۱٫۴ میلیون واحد را از دست داد و به محدوده یک میلیون و ۳۹۷ هزار واحد رسید.

امروز شاخص کل بورس ۲۱ هزار واحد منفی و ۱٫۵۰ درصد منفی را ثبت کرد. در مقابل شاخص‌ هم‌وزن هم با هفت هزار واحد منفی و هشت هزار واحد افت معادل ۲ درصد منفی را ثبت کرد.

ارزش معاملات بورس امروز به چهار هزار و ۲۷۲ میلیارد تومان رسید. همچنین بیشترین تاثیر را هم فارس، پارسان و شپنا بر شاخص بورس گذاشتند.

پربیننده‌ترین نمادهای بازار هم امروز فسبزوار، برکت و کیمیاتک بودند. امروز بیشترین حجم معاملات برای دی با  ۵۹۳ میلیون سهم، کرمان با ۳۳۷ میلیون سهم، خبهمن با ۳۲۷ میلیون سهم، خودرو با ۲۹۶ میلیون سهم و شبندر با ۲۴۵ میلیون سهم بود.

ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به چهار هزار و ۷۷۵میلیارد تومان رسید. همچنین  بیش از ۷۶۰میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقیقی به حقوقی و رشد بیش از سه درصد ۵۲ نماد و افت بیش از سه درصد ۳۴۴ نماد در بازار اتفاق افتاد.