تاریخ : 14:15 - 1400/07/21
کد خبر : 1018478
سرویس خبری : فرهنگی
 

از رادیو «زینت» امام زمان باشید/ تدارک رادیو ایران در آغاز ولایت امام زمان (عج)

از رادیو «زینت» امام زمان باشید/ تدارک رادیو ایران در آغاز ولایت امام زمان (عج)

رادیو ایران ویژه برنامه‌های مختلفی را در آستانه سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع) و آغاز ولایت امام زمان (عج) تدارک دیده است.

 به مناسبت شهادت امام حسن عسگری (ع) و آغاز ولایت امام زمان (عج) ویژه برنامه‌های «باغ ارغوان، خانه دوست اینجاست، دور عاشقان، حرفی از نام تو، به نام عشق، و در همین نزدیکی» روی موج رادیو ایران می‌رود.

«باغ ارغوان» با اجرای مریم نشیبا و به تهیه کنندگی ندا حاجی اسماعیلی پنجشنبه ۲۲ مهر با نگاه مذهبی و اتحاد ملی به موسیقی‌ها و نوا‌های آیینی، ساعت ۱۵:۰۰ پخش می‌شود.

  • «خانه دوست اینجاست» ۲۲ و ۲۳ مهر ماه با موضوع چگونه زینت امام زمان (عج) باشیم بر پایه حدیثی از امام حسن عسگری علیه السلام و با حضور حجت الاسلام آقا بابا و به تهیه کنندگی حسین معصومی و اجرای فاطمه میناخانی ساعت ۱۷:۰۰ شنیده می‌شود.
  • با کارشناسی احمد صادقی «دور عاشقان» به موضوع سخاوت و بخشندگی امام حسن عسگری (ع) و کمک آن امام به مردم می‌پردازد این برنامه بعد از خبر ساعت ۲۲:۰۰ پخش می‌شود.

«به نام عشق» جمعه ۲۳ مهر با موضوع شناخت مفهوم غیبت و گرفتن بیعت از، ولی الله با حضور حجت الاسلام آتشکار و به تهیه کنندگی مرضیه طبرستانی و اجرای حمیدرضا رضایی و فاطمه حاتمی ساعت ۹:۰۰ صبح شنیده می‌شود.

«در همین نزدیکی» از جایگاه امام زمان (عج) به عنوان، ولی و پدر معنوی مسلمانان می‌گوید. این برنامه با حضور حجت الاسلام دکتر علی صدیقی و به تهیه کنندگی کیاناز کاوه و اجرای حامد نجم الهدی بعد از خبر ساعت ۲۳:۰۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

«حرفی از نام تو» در همین روز، گزارشی از شهر‌های مختلف ایران و سامراست که حال و هوای این روز‌ها را در این شهر‌ها منعکس می‌کند. این برنامه ساعت ۰۳:۳۰ روی موج رادیو ایران قابل دریافت است.

 


منبع : دفاع پرس