تاریخ : 12:20 - 1400/07/24
کد خبر : 1026440
سرویس خبری : حوادث
 

حرف های تکان‌دهنده مادر غزاله بعد از توقف حکم قصاص آرمان: بخشش می‌خواهید؟

حرف های تکان‌دهنده مادر غزاله بعد از توقف حکم قصاص آرمان: بخشش می‌خواهید؟

حوادث/مادر غزاله شکور، دختر جوانی که به دست آرمان به قتل رسیده است در حالی که اجرای حکم قصاص آرمان بار دیگر به تعویق افتاد در بیانیه ای به درد دل با مردم پرداخت و درباره بخشش نکاتی را یادآوری کرد.

در این بیانیه مادر غزاله به سختی هایی که در این مدت متحمل شده پرداخته و پرسیده: رضایت می خواهید؟

  • بر اساس این گزارش، آرمان روز 14اسفند سال92، درحالی‌که 10روز تا 18سالگی‌اش مانده بود غزاله، دختر مورد‌علاقه‌اش را که به خانه‌شان دعوت کرده بود به قتل رساند. طولی نکشید پسر جوان به اتهام قتل بازداشت شد و در اعترافاتش گفت در یک لحظه عصبانی شده و چند ضربه به دختر مورد‌علاقه‌اش زده و پیکر او را در سطل زباله انداخته است و به این ترتیب پیکر غزاله هیچ‌وقت کشف نشد.
  • آرمان 2مرتبه در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه و هردو بار به قصاص محکوم شد. حکمی که با تأیید در دیوان عالی کشور و انجام مرحله استیذان قطعی شد. او تاکنون چند مرتبه برای اجرای حکم به قرنطینه منتقل شده و حتی یک‌بار پای چوبه دار رفته اما هر بار اجرای حکم به تعویق افتاده است.

در شرایطی که تلاش‌ها برای بخشش پسر جوان بی‌نتیجه مانده و پدر و مادر غزاله همچنان برای اجرای حکم اصرار دارند قرار بود او صبح امروز (شنبه) پای چوبه دار برود و قصاص شود اما اجرای حکم متوقف شد و او شامگاه جمعه در شرایطی که به برای اجرای حکم به قرنطینه زندان منتقل شده بود بار دیگر به بند بازگردانده شد.

بر اساس این گزارش با وجود تلاش های زیاد برای جلب رضایت پدر و مادر غزاله و بخشش آرمان آنها همچنان بر اجرای حکم قصاص اصرار دارند.

خبرهای رسیده حاکی از آن است آرمان که در این مدت مدام با کابوس چوبه دار دست و پنجه نرم کرده شرایط روحی و جسمی خوبی ندارد و قرار است این هفته بار دیگر به قرنطینه منتقل شود و در صورتی که پدر و مادر غزاله او را نبخشند، سحرگاه چهارشنبه قصاص شود.


منبع : hadese24