تاریخ : 13:05 - 1400/07/25
کد خبر : 1030274
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

ایجاد ۶۸۰۰ شغل در مشهد

ایجاد ۶۸۰۰ شغل در مشهد

اقتصادی/رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: با صدور ۲۰۴ مجوز تاسیس واحد‌های تولیدی در مشهد، زمینه ۶۸۰۰ اشتغال و جذب ۲۴ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری جدید فراهم می‌شود.

حسن حسینی رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ضمن اعلام این مطلب که در دو ماه گذشته با صدور ۲۰۴ مجوز تاسیس واحد‌های تولیدی در مشهد، زمینه جذب ۲۴ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری جدید فراهم می‌گردد، گفت: از مدتی قبل شاهد واگذاری برخی اختیارات وزارت صنعت، معدن و تجارت به تشکل‌ها و نهاد‌های ذی‌ربط هستیم و بر همین اساس خوشبختانه وزارت صمت تصمیم گرفت از تیر ماه یکسری از اختیارات خود را به اصناف، تشکل‌ها،  خانه صنعت و معدن و تجارت بدهد که این اقدام منجر به انسجام فعالیت‌های هر بخش و رسیدگی بیشتر به کار‌ها خواهد گردید.

  • او افزود: بر همین اساس صدور مجوز‌های تاسیس واحد‌های تولیدی به خانه‌های صمت واگذار گردید و با آغاز صدور مجوز‌های تاسیس در خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در دو ماهه گذشته ۲۰۴ مجوز تاسیس واحد تولیدی در این تشکل صادر شده است.
  • رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: با صدور این مجوز‌ها برای ۶۸۵۲ نفر در صنایع مختلف اشتغال ایجاد خواهد شد و حجم سرمایه گذاری این مجوز‌ها حدود ۲۴ هزار میلیارد ریال است.

 

 


منبع : باشگاه خبرنگاران جوان