تاریخ : 15:25 - 1400/07/26
کد خبر : 1034652
سرویس خبری : حوادث
 

سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در مرودشت ناکام ماند

سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در مرودشت ناکام ماند

حوادث/حوالی ساعت ۱۰ صبح امروز دوشنبه ۲۶ مهر، سارقان مسلحی که به یک طلافروشی در مرودشت یورش برده بودند، ناکام ماندند.

فرمانده انتظامی استان فارس با تائید خبر سرقت مسلحانه طلافروشی، به خبرنگاران گفت: این سرقت مسلحانه خوشبختانه به دلیل سرعت عمل مردم و پلیس، ناکام ماند و سارقان نیز دستگیر شدند.

سردار رهام‌بخش حبیبی توضیح داد: صبح امروز ماموران انتظامی شهرستان مرودشت از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک فقره سرقت طلافروشی در یکی از خیابان های این شهرستان مطلع شدند.

  • وی افزود: بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام و در این راستا موفق شدند ۲ سارق را هنگام فرار از محل سرقت دستگیر کنند.
  •  فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه با حضور به موقع ماموران انتظامی و همراهی و همکاری مردم، سارقان در سرقت از طلافروشی ناکام ماندند، گفت: با تلاش ها و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و اجرای طرح مهار ۲ همدست دیگر این سارقان نیز که با یک سواری پژو پارس متواری شده بودند در محور شیراز-اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.

حبیری با بیان اینکه در این خصوص ۲ قبضه اسلحه شکاری و جنگی به همراه مهمات مربوطه و تعدادی تجهیزات از سارقان کشف شد، افزود: با هماهنگی دستگاه قضائی ۴  سارق مسلح دستگیر شده به همراه پرونده مربوطه برای تکمیل تحقیقات در اختیار پلیس می باشند.

این مقام انتظامی هشدار داد: مخلان نظم و امنیت عمومی بدانند که پلیس با همکاری دستگاه قضا به آنها اجازه نخواهند داد که آسایش و آرامش مردم را سلب کنند.

گفتنی است در این خصوص ۳ نفر از کسبه محل به دلیل تیراندازی با اسلحه ساچمه‌زنی از سوی سارقان مجروح و سریعا توسط عوامل امدادی به بیمارستان انتقال و سردار "حبیبی" به همراه جمعی از معاونان جهت عیادت و پیگیری مراحل درمان به بیمارستان مراجعه کردند که خوشبختانه حال هر ۳ نفر خوب است.


منبع : hadese24