تاریخ : 10:22 - 1400/07/27
کد خبر : 1036883
سرویس خبری : حوادث
 

قصاص برای «غول» شرق تهران حکم قصاص

قصاص برای «غول» شرق تهران حکم قصاص

کارگر آنلاین/ مرد قوی هیکل که در یک درگیری مرتکب قتل شده بود از سوی قضات شعبه دوم دادگاه کیفری به قصاص محکوم شد.

خرداد سال 98 بود که خبر یک درگیری مرگبار در شرق تهران به پلیس اعلام شد. وقتی مأموران برای بررسی ماجرا به محل حادثه رفتند مشخص شد مرد جوانی بر اثر اصابت گلوله جان باخته و پدر و پسرعموی وی نیز مجروح شده‌اند. بنابراین جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل و ردیابی برای دستگیری عامل قتل آغاز شد.

در بررسی‌ها روشن شد عامل جنایت فردی معروف به حسین غول از اشرار معروف شرق تهران بوده که پس از درگیری مسلحانه متواری شده است اما چند روز بعد مأموران وی را که قصد داشت به‌طور غیرقانونی از کشور خارج شود بازداشت کردند.
به دنبال اعترافات متهم، پدر و عموی مقتول نیز بعد از ترخیص از بیمارستان به اتهام شرکت در نزاع و قدرت نمایی با سلاح بازداشت شدند.
حسین 37 ساله به اتهام مباشرت در قتل عمد، ایراد صدمات منتهی به غیر فوت، ایراد صدمات عمدی نسبت به پدر مقتول، مشارکت در نزاع دسته جمعی و حمل و نگهداری سلاح جنگی غیر مجاز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد. وی انگیزه خود را از این جنایت طرفداری از دوستش عنوان کرد و مدعی شد اول مقتول و خانواده‌اش با شمشیر و قمه به او حمله کرده بودند و وی هم برای دفاع از خودش اسلحه را برداشته و شلیک کرده و سپس یک ضربه چاقو به پدر مقتول زده است.در ادامه پدر و پسرعموی قربانی که با وثیقه آزاد بودند یک به یک در جایگاه ایستادند و از خودشان دفاع کردند.با پایان جلسه، قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده متهم را به قصاص محکوم کردند و 2 متهم دیگر پرونده نیز به حبس محکوم شدند.


منبع : ایران آنلاین