تاریخ : 10:31 - 1400/07/27
کد خبر : 1036923
سرویس خبری : حوادث
 

وقوع آتش‌سوزی در یک گاوداری در اسفراین

وقوع آتش‌سوزی در یک گاوداری در اسفراین

کارگر آنلاین/ فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از وقوع یک مورد آتش‌سوزی در یک گاوداری و آتش گرفتن ۵ تن یونجه خشک‌شده و ۳ تن کاه جو در اسفراین خبر داد.

سرهنگ مجید یگانه پور فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد آتش‌سوزی گاوداری در محور "اسفراین- جاجرم" در روستای خوشین اسفراین ،مأموران انتظامی به محل موردنظر اعزام شدند.

سرهنگ یگانه پور با اشاره به اینکه این آتش‌سوزی در یک گاوداری در حوالی شهرستان اسفراین به وقوع پیوسته بود، افزود: در اثر این آتش‌سوزی تعداد ۲ رأس گاو در حال تلف شدن سربریده شد و مقدار ۵ تن یونجه خشک‌شده و ۳ تن کاه جو در آتش سوخت.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اشاره به اینکه با حضور به‌موقع مأموران انتظامی و آتش‌نشانی ، آتش مهار و از خسارت بیشتر جلوگیری شد، عنوان کرد: بر اساس نظریه کارشناسان ارزش خسارت وارده حدود ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ یگانه پور با اشاره به اینکه تحقیقات برای مشخص شدن علت وقوع این آتش‌سوزی ادامه دارد، از دامداران سطح شهرستان خواست تا برای گرمایش محیط دامداری خود از وسایل گرمایشی استاندار استفاده کرده تا مشکل خاصی در این زمینه اتفاق نیفتد.


منبع : باشگاه خبرنگاران