تاریخ : 12:32 - 1400/07/27
کد خبر : 1037667
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

خبری که دردساز است؛  عضو هیئت مدیره خاص با سوابق خاص/امنیتی ها از جان خودروسازی چه می خواهند؟

خبری که دردساز است؛ عضو هیئت مدیره خاص با سوابق خاص/امنیتی ها از جان خودروسازی چه می خواهند؟

کارگر آنلاین | یکی از مصیبت های اصلی صنعت خودرو، حضور نیروهای مازاد است. این نیروها یا به صورت سفارشی به خودروسازی وارد شده اند(به صورت اختیاری و یا تحمیلی) و یا به دلیل مشکلات عدیده ساختاری، امکان استفاده بهینه از آنان وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار کارگر آنلاین ، یکی از مصیبت های اصلی صنعت خودرو، حضور نیروهای مازاد است. این نیروها یا به صورت سفارشی به خودروسازی وارد شده اند(به صورت اختیاری و یا تحمیلی) و یا به دلیل مشکلات عدیده ساختاری، امکان استفاده بهینه از آنان وجود ندارد. اگر به شرکت ها تابعه خودروسازی مراجعه شود موارد مختلفی را می توان یافت که افراد با کمترین و یا گاها بدون هیچ سابقه خودرویی و با پایین ترین سطح از مدرک دانشگاهی مرتبط وارد خودروسازی شده اند و در حال فعالیت در سطوح بالای مدیریتی هستند.

  • “رضا میرزایی” از جمله نیروهای انقلابی و خدوم کشور است که در سال 1398 تاکنون به عنوان عضو هیئت مدیره در سایپا آذربایجان مشغول به فعالیت است. این در حالی است که وی براساس بررسی های اولیه صورت گرفته توسط خبرنگار خط بازار، هیچ سابقه قابل توجهی در خودروسازی ندارد به طوری که تا قبل از سایپا اذربایجان در هیچ شرکت خودروسازی سابقه هیئت مدیره ای نداشته ولی به یکباره عضو هئیت مدیره موظف در سن بالا می شود. حتی در سایت رسمی شرکت سایپا اذریابجان نیز سوابقی از وی درج نگردیده است.
  • حال براین اساس و باتوجه به سن بالای ایشان این سوال مطرح است که وی براساس کدام سوابق خودرویی در یک شرکت تولیدی عضو هیئت مدیره شده است؟ آیا وی بازنشسته ارگان خاصی است و یا پیش از این در خودروسازی مشغول بوده است؟ با توجه به جایگاه حساس و مهم وی در شرکت سایپا آذربایجان، مدرک تحصیلی میرزایی چیست؟ اساسا کدام قدرت پشتوانه وی برای تصدی چنین مسئولیتی با سوابق خاص کاری بوده است؟

از نکات قابل توجه در خصوص این عضو هیئت مدیره این است که یکی از مدیران ارشد خودروسازی در واکنش به مطالبه گری خبرنگار خط بازار مبنی بر علت انتصاب چنین فردی در خودروسازی گفت:“پیشنهاد من این است که دردسر برای خودت درست نکن”

منبع: خط بازار