تاریخ : 20:27 - 1400/07/30
کد خبر : 1047719
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

دولت مصمم به رفع مشکلات مردم است/ صنایع تبدیلی مهم‌ترین نیاز شهرستان اصلاندوز

دولت مصمم به رفع مشکلات مردم است/ صنایع تبدیلی مهم‌ترین نیاز شهرستان اصلاندوز

کارگر آنلاین | وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دولت مصمم است مشکلات پیش روی مردم را در زمینه‌های مختلف مرتفع کند.

 محمدمهدی اسماعیلی عصر امروز در سفر به استان اردبیل و در جلسه شورای اداری شهرستان اصلاندوز یکی از نیازمندی‌های منطقه مغان را ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی دانست و اظهار کرد: برای ایجاد صنایع تبدیلی در این منطقه به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی نیاز است که باید مشوق‌های لازم اعمال شود.

وی افزود: منطقه مغان جزو حاصلخیزترین مناطق کشور است که با مدیریت جهادی و انقلابی می‌توان توسعه اقتصادی و کشاورزی در این مناطق را دوچندان کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: دولت مصمم است مشکلات پیش روی مردم را در زمینه‌های مختلف مرتفع کند و من معتقدم تا چهار سال آینده بخش عمده مشکلات مردم برطرف خواهد شد.

  • وی مبارزه با فساد، جلوگیری از ریخت و پاش و اشرافی‌گری را از تاکیدات رئیس‌جمهور اعلام کرد و ادامه داد: اگر این برنامه‌ها به خوبی تدارک دیده شوند و در کنار آن نظام بودجه‌ای هم به‌صورت عادلانه و براساس نیاز‌های واقعی تهیه شود، بخش بزرگی از مشکلات در کشور برطرف می‌شود.
  • اسماعیلی در ادامه به مشکلات جاده‌ای شهرستان اصلاندوز نیز پرداخت و بیان کرد: برای اصلاح جاده‌های مغان لازم است با تخصیص اعتبارات مناسب نسبت به ترمیم جاده‌ها و احداث بزرگراه‌ها اقدام شود.

وی با بیان اینکه دولت به‌دنبال رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم است، اظهارکرد: این منطقه قطب مهم کشاورزی است که ظرفیت بزرگ و بی‌نظیری دارد و باید اعتراف کرد که چنین ظرفیت و استعدادی در هیچ جای کشور وجود ندارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در این منطقه امکانات بیشتری در زمینه کشاورزی و اقتصادی وجود دارد و می‌توان با ایجاد زیرساخت‌های لازم و توزیع عادلانه امکانات و اعتبارات توسعه بیش از پیش را رقم زد.


منبع : دانشجو