تاریخ : 09:15 - 1400/08/02
کد خبر : 1051676
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

برخورداری پنج هزار و ۶۰۰ خانوار مرزنشین در روستا‌های نوار مرزی از سهمیه فروش سوخت

برخورداری پنج هزار و ۶۰۰ خانوار مرزنشین در روستا‌های نوار مرزی از سهمیه فروش سوخت

کارگر آنلاین/نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت : پنج هزار و ۶۰۰ خانوار مرزنشین در شهرستان‌های غرب کرمانشاه ساکن در روستا‌های نوار مرزی از سهمیه فروش سوخت مرزنشینان برخوردار می‌شوند.

شهریار حیدری نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت : با پیگیری‌های فراوان مشکل واریز سهمیه فروش سوخت مرزنشینان عضو سامانه مبادلات مرزنشینی حل شده و به ساکنان روستا‌های شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب عضو این سامانه به زودی مبلغ یک میلیون و ۹۶۰ هزار تومان واریز می‌شود.

او گفت : این نوید خوب و عیدی خوبی به مردم مرزنشین ساکن نوار مرز که دین خود را در هشت سال دفاع مقدس به نظام اسلامی ادا کرده اند در شب میلاد پیامبر خاتم (ص) است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی افزود: شهرستان قصرشیرین دارای توانمندی‌ها و قابلیت‌های بسیار بالای مرزی است که با توجه به توانمندی‌های منطقه آزاد قصرشیرین، جلسه‌ای با معین استان کرمانشاه در منطقه آزاد (جلفا) داشتیم که کار با سرعت مطلوب پیش برود.

او ادامه داد: در سفر قریب الوقوع رییس جمهور به استان کرمانشاه به طور حتم مطالبه‌های مردم مرزنشین در خصوص منطقه آزاد مطرح خواهد شد و شاهد عملیاتی شدن منطقه آزاد برای ایجاد اشتغال و بهبود وضع معیشت مردم منطقه و پیشرفت و آبادانی خواهیم بود.

حیدری افزود: پیگیر راه اندازی کوله بری هستیم که با سامان دهی این امر شاهد از سرگیری این امر با ساز و کار جدید برای منتفع شدن مردم باشیم .

 


منبع : باشگاه خبرنگاران جوان