تاریخ : 12:06 - 1400/08/02
کد خبر : 1052232
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

واحد‌های صنفی بدون پروانه حق فعالیت ندارد

واحد‌های صنفی بدون پروانه حق فعالیت ندارد

کارگر آنلاین| رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: واحد‌های صنفی بدون پروانه حق فعالیت ندارد و از ادامه حضور آنان در بین اصناف جلوگیری می‌شود.

محمد جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد در گفت و گو با  باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار کرد: واحد‌های صنفی بدون مجوز باید نسبت به دریافت پروانه کسب اقدام کنند، در غیر اینصورت از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری خواهد شد.

  • جهین افزود: اتحادیه‌های صنفی موظف به شناسایی و ساماندهی اصناف زیر مجموعه و هم رسته خود هستند و باید با شناسایی واحد‌های صنفی بدون پروانه، این واحد‌ها را ملزم به اخذ پروانه کسب و یا در غیر اینصورت از فعالیت آن‌ها جلوگیری کنند.
  • این مقام مسئول تصریح کرد: نحوه عملکرد و رفتار اتحادیه‌های شهرستان توسط اعضای کمیسیون نظارت استان مورد بازرسی و بررسی قرار می‌گیرد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی اعضای اتحادیه با افراد خاطی مطابق قانون و به شدت برخورد خواهد شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی با سامانه ۱۲۴ یا تلفن ۴۲۴۴۹۹۷۴ واحد نظارت و بازرسی اتاق اصناف این شهرستان مراتب را گزارش دهند.

 


منبع : باشگاه خبرنگاران جوان