تاریخ : 10:40 - 1400/08/03
کد خبر : 1054533
سرویس خبری : حوادث
 

دردسر مرگ پیرزن برای همراه بیمار

دردسر مرگ پیرزن برای همراه بیمار

کارگر آنلاین/ پیرزن ۹۵ ساله که به علت ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری بود در حالی جان باخت که خانواده‌اش مدعی هستند به‌خاطر استرس ناشی از دعوای همراهان بیمار هم اتاقی اش فوت کرده است.

پیرزن 95 ساله که به علت ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری بود در حالی جان باخت که خانواده‌اش مدعی هستند به‌خاطر استرس ناشی از دعوای همراهان بیمار هم اتاقی اش فوت کرده است.

ساعت 5 صبح شنبه اول آبان، مأموران کلانتری 112 ابوسعید در تماس با بازپرس ساسان غلامی از مرگ زن 95 ساله خبر دادند.

وقتی تحقیقات به دستور بازپرس کشیک قتل پایتخت در این باره آغاز شد، دختر پیرزن گفت: ما از یک مرد جوان در رابطه با مرگ مادرمان شکایت داریم. در اتاقی که مادرم به خاطر ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری بود، یک زن جوان دیگر هم حضور داشت. شبی که مادرم فوت کرد شوهر آن زن برای ملاقات او آمده بود اما سر موضوعی با همسرش دعوای شدیدی کرد. من از او خواستم مراعات حال مادرم و بیماران دیگر را کرده و آرام باشد اما او به من حمله کرد و کتکم زد. همین کتک کاری باعث شد که استرس زیادی به مادرم وارد شود و او ساعتی بعد فوت کند.

با شکایت خانواده زن 95 ساله، مرد جوان به‌نام پرویز بازداشت شد. وی در تحقیقات گفت: من در مرگ پیرزن نقشی نداشتم. همسرم به علت کرونا دو هفته در بیمارستان بستری بود. هر روز صبح به محل کارم می‌رفتم و پس از آن به بیمارستان رفته و بعد از آن مراقب همسرم بودم. از این رفت و آمدها خسته شده بودم، دو تا پسرم نزد مادرم بودند و از طرفی حال همسرم هم خوب نشده بود.

آن شب با مادرزنم که می‌گفت باید همسرم همچنان در بیمارستان بستری باشد، بحثم شد. حین بحث دختر پیرزن تذکر داد که ساکت باشم، من هم در کمتر از 10 دقیقه اتاق را ترک کردم. نه کسی را کتک زدم و نه استرسی وارد کردم، شما می‌توانید دوربین‌های مداربسته بیمارستان را بازبینی کنید.

باتوجه به اظهارات مرد جوان، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت، دستور تحقیقات در رابطه با علت مرگ پیرزن را صادر کرد.

منبع: روزنامه ایران