تاریخ : 16:40 - 1400/08/04
کد خبر : 1059511
سرویس خبری : حوادث
 

سرقت باورنکردنی بنز با نیسان

سرقت باورنکردنی بنز با نیسان

کارگر آنلاین | رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از انهدام باند سه نفره سارقان خودرو خبر داد که با استفاده از یک دستگاه نیسان جرثقیل‌دار، خودروها را از معابر عمومی سرقت می‌کردند.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اعلام خبر انهدام باند سارقان خودرو، در تشریح این خبر اظهار کرد: ساعت 19:10 دوم آبان ماه، مأموران گشت انتظامی کلانتری 128 تهران‌نو حین گشت‌زنی در محدوده خیابان دماوند، متوجه حمل مشکوک یک دستگاه خودروی سواری بنز توسط راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی نیسان جرثقیل‌دار شدند.

  • رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: سرنشین خودروی نیسان که خود را به مأموران مالک خودروی بنز معرفی می‌کرد، عنوان کرد خودرواش حین حرکت خراب شده و به همین علت از راننده خودروی نیسان خواسته تا خودرواش را به این مکان انتقال دهد.
  • وی تصریح کرد: مأموران برای رفع ظن، پلاک انتظامی خودرو را استعلام کردند که در همین حین احدی از متهمان از محل متواری و عملیات دستگیری متهم آغاز شد و مأموران در یک عملیات پلیسی موفق شدند از فرار متهم جلوگیری کرده و به تحقیقات پلیسی ادامه دهند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در ادامه بررسی‌های پلیسی مشخص شد که خودروی بنز سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت از کلانتری 140 باغ فیض دارد.

موقوفه‌ای عنوان کرد: متهمان که چاره‌ای جز به اعتراف نداشتند، در بازجویی اولیه گفتند با انتقال خودرو به این مکان قصد داشتند با همکاری همدست دیگرشان ارکان آن را تغییر دهند.

  • رئیس پلیس پیشگیری تهران خاطرنشان کرد: مأموران برای تکمیل تحقیقات پلیسی پس از هماهنگی‌های قضائی از مخفیگاه متهمان بازدید کرده و بدین ترتیب در بررسی‌های بیشتر یک دستگاه خودروی سواری پراید را که  سابقه ثبت سرقت در کلانتری 139 مرزداران داشت، کشف کردند.
  • وی به بازداشت عضو سوم این باند اشاره کرد و گفت: متهمان به همراه دو دستگاه خودروی سواری سرقتی به کلانتری انتقال یافتند و کشف جزئیات پرونده و سایر جرائم احتمالی متهمان ادامه دارد.

منبع : hadese24