تاریخ : 17:35 - 1400/08/04
کد خبر : 1059669
سرویس خبری : حوادث
 

اجیر کردن ۴ نفر برای قتل پدر و نامادری / جسد زن و شوهر پس از یک سال کشف شد

اجیر کردن ۴ نفر برای قتل پدر و نامادری / جسد زن و شوهر پس از یک سال کشف شد

کارگر آنلاین | رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: با دستگیری ۵ نفر جسد یک زن و شوهر پس از یک سال در قناتی در اطراف روستای «نره‌شهر» از توابع شهرستان داراب کشف شد.

سرهنگ کاووس حبیبی اظهار داشت: در پی مفقودی یک زن و شوهر ۵۹ و ۶۹ ساله در سال ۹۹ در شهرستان داراب، پیگیری موضوع جهت پیدایش آنان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

  • وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند که پسر مرد مفقود شده ۴ نفر را اجیر کرده که پدر و (مادر ناتنی) خود را به قتل برسانند.
  • رئیس پلیس آگاهی استان گفت: کارآگاهان در تحقیقات تکمیلی به نتیجه رسیدند که عاملان مفقودی توسط ۴ نفر با اسلحه کمری به قتل رسیده‌اند و در قناتی در اطراف روستای  نره‌شهر  از توابع شهرستان داراب دفن شده‌اند.

سرهنگ حبیبی با بیان اینکه کارآگاهان پس از هماهنگی با مقام قضائی موفق شدند هر ۴ متهم (۳۵ الی ۴۵ ساله) طی دو عملیات ضربتی دستگیر کنند، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه یکی از متهمان یک قبضه اسلحه کمری و یک تیغه خشاب و ۵ فشنگ مربوطه که در صحنه قتل از آن استفاده شده است کشف شد.

  • این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی اولیه علت قتل را اجیر شدن از سمت فرزند مقتول اعلام کردند، عنوان داشت: اجساد متوفیان با کمک عوامل امدادی در قنات ۸ متری در اطراف روستای «نره‌شهر» از توابع شهرستان داراب کشف شد.
  • وی با بیان اینکه هر ۴ متهم و فرزند مقتول که با یکدیگر نقشه قتل کشیده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، یادآور شد: پلیس با کسانی که بخواهند باعث اخلال در نظم و امنیت شوند به شدت و برابر قانون برخورد می‌کند.

منبع : hadese24