تاریخ : 10:57 - 1400/08/11
کد خبر : 1074739
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

شوک قانونی جدید برای کارفرمایانی که با حساب بانکی خود به حساب کارگر حقوق نمی ریزند+سند

سرویس مشاوره کارگر آنلاین؛

شوک قانونی جدید برای کارفرمایانی که با حساب بانکی خود به حساب کارگر حقوق نمی ریزند+سند

کارگر آنلاین | نیروی انسانی در زمان شکایت در صورتی که اثبات رابطه را از طریق بیمه، گواهی اشتغال، نامه اشتغال به کار، معرفی نامه، پرینت حساب بانکی و در نهایت تحقیقات محلی داشته باشد، چون (کارفرما) قبلا در جلسات اقرار کرد که آن کارگر برای ما کار نکرده، اینجا محکوم به پرداخت کلیه حقوق و مزایای پرسنل از ابتدا تا انتهای کار خواهد شد.

به گزارش کارگر آنلاین ، یک نکته ای که خیلی تکرار می شود این است که کارفرما با حساب بانکی پولی به حساب کارگر واریز نمی کند و وقتی دلیل را جست‌وجو می کنیم به این نتیجه می رسیم که چون پرسنل بیمه نیست و کمتر از حداقل های قانون کار حقوق دریافت می کند، کارفرما خواسته به واسطه این موضوع جلوی جرایم بعدی را از شکایت کارگر بگیرد. 

  • این موضوع کاملا اشتباه است. عدم پرداخت حقوق و مزایای کارگر از حساب اصلی کارفرما، تبعاتی دارد. اکثر کارفرمایان تصور می کنند این کار به سود آنهاست که بلعکس این اتفاق  خیلی بدی است. 
  • نیروی انسانی در زمان شکایت در صورتی که اثبات رابطه را از طریق بیمه، گواهی اشتغال، نامه اشتغال به کار، معرفی نامه، پرینت حساب بانکی و در نهایت تحقیقات محلی داشته باشد، چون (کارفرما) قبلا در جلسات اقرار کرد که آن کارگر برای ما کار نکرده، اینجا محکوم به پرداخت کلیه حقوق و مزایای پرسنل از ابتدا تا انتهای کار خواهد شد.