تاریخ : 01:00 - 1400/09/14
کد خبر : 1080734
سرویس خبری : بهداشت و درمان
 

گیاه پادشاه قرمز را هر روز مصرف کنید/مجبور نیستید منتظر سرماخوردگی بمانید

گیاه پادشاه قرمز را هر روز مصرف کنید/مجبور نیستید منتظر سرماخوردگی بمانید

کارگر آنلاین | محتوای ویتامین C موجود در چای ترش و خواص آنتی‌باکتریالی و ضدالتهابی آن برای تقویت دستگاه ایمنی و پیشگیری از آنفلولانزا و سرماخوردگی عالی است. اگر تب دارید برای رفع آن چای ترش بنوشید تا احساس بهتری داشته‌باشید. این یک روش سالم و طبیعی است، بنابراین مصرف این دارو می‌تواند سرماخوردگی‌تان را درمان کند و در عین حال دستگاه ایمنی را تحریک کند تا برای مبارزه با بیماری‌ها قدرتمندتر شود. مجبور نیستید منتظر سرماخوردگی بمانید. هنگامی که علائم آن را مشاهده کردید این چای را بنوشید. این روش سریع و موثر خواهدبود.

چای ترش چیست

به گزارش کارگر آنلاین ، چای ترش حاوی مقادیر بالایی ویتامین D، ویتامین C، ویتامین A، آهن، کلسیم، پتاسیم، اسید سیتریک و آنتی اکسیدان ها و آنتوسیانین است .

  • چای ترش، رنگ قرمز و طعم ترش دارد و در سراسر جهان در تابستان و زمستان به عنوان یک نوشیدنی سرد و گرم کم کالری و بدون کافئین استفاده می شود.
  • ۱۵ تا ۳۰ درصد چای ترش را اسیدهای آلی تشکیل می‌دهند. اسید مالیک، اسید تارتاریک و اسید سیتریک از اسیدهای آلی موجود در چای ترش هستند. این ترکیبات در بسیاری از میوه‌ها از جمله انگور نیز یافت می‌شوند. آنها به افزایش ایمنی بدن، داشتن پوستی بهتر، کاهش فشار و کلسترول خون، کنترل التهابات و بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک می‌کنند.