تاریخ : 07:20 - 1400/09/14
کد خبر : 1080737
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

قیمت خودرو باید با توجه به هزینه و عدالت تعیین شود/اینکه عده‌ای با قرعه‌کشی خودرو بخرند و در بازار آزاد بفروشند شیوه‌ای غلط است 

یک نماینده مجلس در گفتگو با کارگر آنلاین ؛

قیمت خودرو باید با توجه به هزینه و عدالت تعیین شود/اینکه عده‌ای با قرعه‌کشی خودرو بخرند و در بازار آزاد بفروشند شیوه‌ای غلط است 

کارگر آنلاین | عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه قیمت خودرو باید توجه به هزینه ها تعیین شود، در تعیین قیمت خودرو باید عدالت را در نظر داشت. 

منصور شکرالهی نماینده کهنوج، منوجان، رودبارجنوب، فاریاب و قلعه گنج در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار کارگر آنلاین ، با اشاره به اظهارات خودروسازان مبنی بر اینکه مواد اولیه مورد نیاز آنها با قیمت آزاد تهیه می شود اما قیمت خودرو دستوری است و آنها دچار زیان می شوند، گفت: در زمینه قیمت خودرو باید با عدالت رفتار کرد و قیمت خودرو باید بر اساس عدالت تعیین شود. 

  • وی ضمن مخالفت با شیوه قرعه کشی خودرو افزود: اینجانب قرعه کشی خودرو را قبول ندارم و با آن مخالف هستم. 

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: این شیوه غلط است که عده ای از طریق قرعه کشی خودرو را با قیمت دولتی بگیرند و در بازار آزاد بفروشند. 

  • شکرالهی بر افزایش تولید خودر تاکید کرد و افزود: انتظار ما از وزیر صمت این است که هم برای افزایش تولید خودرو برنامه ریزی کند و هم برای کیفیت آن. 

وی گفت: خودرو باید به نیازمندان واقعی و کسانی که تا الان خودرو نخریدند، داده شود.