تاریخ : 10:22 - 1400/09/14
کد خبر : 1080767
سرویس خبری : حوادث
 

تصادف شدید کامیون با سواری رنو در مسیر میدان ونک

تصادف شدید کامیون با سواری رنو در مسیر میدان ونک

کارگر آنلاین/ معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره جزئیات تصادف شدید کامیون با یک خودرو سواری رنو توضیحاتی داد.

سرهنگ علی همه خانی به نقل از رئیس مرکز فرماندهی  و کنترل هوشمند  پلیس راهور تهران بزرگ گفت:  مقارن ساعت 2 بامداد ، در مسیر میدان ونک خیابان پردیس ، یکدستگاه  کامیون  که در این مسیر در حال تردد بوده ناگهان در میانه راه به سمت چپ گردش می نماید و همین کار باعث می شود  با یکدستگاه سواری رنو که مشغول تردد در لاین مخالف و در مسیر صحیح خود بوده  بشدت برخورد نماید .

وی افزود: خوشبختانه راننده این سواری به موقع ترمز کرده و از شدت خسارات وارده می کاهد و با بازنمودن درب از خودرو به سرعت خارج می گردد که در این حادثه کامیون بدلیل گردش به طرز غلط مقصر در این حادثه است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خواست  هیچ گاه از روی خطوط ممتد گردش نکنند و حتما در محل هایی که به صورت مقطع تعیین گردیده آن هم با رعایت نکات ذکر شده در آیین نامه و توجه کافی به اطراف پشت سر  و حتما بازدن راهنما و رعایت حق تقدم و کلیه موارد ایمنی و مطمئن شدن از اینکه خودرویی در اطراف آنها نیست  اقدام به حرکت نمایند .


منبع : برنا