تاریخ : 07:19 - 1400/09/17
کد خبر : 1080980
سرویس خبری : بهداشت و درمان
 

چای سفیدی که اشتها را می گیرد و شما را بی دردسر لاغر می کند

چای سفیدی که اشتها را می گیرد و شما را بی دردسر لاغر می کند

کارگر آنلاین| چای بابونه به‌ طور مؤثری در لاغری و کاهش اشتها مؤثر است. چای بابونه به تنهایی باعث کاهش وزن نخواهد شد، اما اگر با یک رژیم غذایی مناسب و منطقی و ورزش منظم همراه شود، سبب چربی سوزی می‌شود و به لاغریرو کاهش وزن کمک می‌کند. چای بابونه حاوی مقادیر بالای آنتی اکسیدان است. چای بابونه سوخت و ساز بدن را افرایش می‌دهد و هضم غذا را بهبود می‌بخشد. هضم بهتر و سریع‌تر غذا باعث افزایش کارایی دستگاه ادراری و در نتیجه افزایش حجم ادرار می شود. بهبود دستگاه گوارش به دفع چربی‌ها کمک می‌کند. برای بررسی چای بابونه و تاثیر آن در لاغری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

به گزارش کارگر آنلاین ، از مهم ترین خواص چای بابونه برای لاغری کمک به کاهش اشتها است. چای بابونه یک داروی طبیعی برای کنترل اشتها است و این کار را از طریق ترشح سروتونین انجام می‌دهد. همچنین نوشیدن چای بابونه به صورت روزانه کاهش انسولین را به دنبال دارد. نوشیدن چای بابونه مقاومت سلول‌ها به انسولین را کاهش می‌دهد و از این طریق غیر مستقیم به لاغری کمک می‌کند. برای بهره بردن از این خاصیت چای بابونه و کمک گرفتن برای لاغری از این چای، کافی است قبل از هر وعده غذایی یک فنجان از چای بابونه را بنوشید.

خواص بابونه

گل بابونه به راحتی توسط گلبرگ‌های سفیدش و عطر تندی که دارد، قابل تشخیص است و دارای خواص درمانی فوق‌العاده‌ای است از جمله آن‌ها می‌توان به مقابله با افسردگی و اضطراب، تقویت هضم غذا، کاهش درد و التهاب، درمان سرطان، رهایی از احتقان، کمک به داشتن پوست سالم، کاهش حلقه‌های تیره در اطراف چشم، روشن کردن پوست، کمک به داشتن لثه‌ها و دندان‌های سالم ، جلوگیری از بروز مشکلات قلبی،رهایی از مشکلات قاعدگی، درمان سوزش و خراش، ضد حساسیت، ضد میکروب، موثر در برابر سردرد‌های میگرنی، تقویت سیستم ایمنی بدن، کمک به دیابت، آرامش اعصاب و رفع بی‌خوابی، تسکین درد عضلات و مفصل، حفظ سلامت کبد و درمان سرماخوردگی و گلودرد اشاره کرد.

فواید بابونه

خبرنگار : محدثه بابامرادی/کارگر آنلاین