تاریخ : 10:37 - 1400/09/17
کد خبر : 1081006
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

نگاه مدیریتی در سایپا اقتصادی است/ سایپا در حال طراحی محصولات جدید و به روز است/ خروج پراید از سبد محصولات سایپا قابل تقدیر است

عضو هیات مدیره انجمن صنایع همگن قطعه سازی کشور:

نگاه مدیریتی در سایپا اقتصادی است/ سایپا در حال طراحی محصولات جدید و به روز است/ خروج پراید از سبد محصولات سایپا قابل تقدیر است

کارگر آنلاین | عضو هیات مدیره انجمن صنایع نیرومحرکه و قطعه سازی کشور گفت: گروه خودروسازی سایپا با خروج پراید از خط تولید و ورود خودروهای جدید و به روز توانست به پیشرفت های خوبی دست پیدا کند و این امر قابل تقدیر است.

به گزارش کارگر آنلاین ، امیرحسین جلالی درباره روندی که گروه خودروسازی سایپا با وجود تحریم ها طی می کند، اظهار داشت: کارنامه کاری گروه خودروسازی سایپا نشان می دهد که در حد توان و با وجود سخت ترین تحریم ها و محدودیت های ناشی از کرونا توانست در زمینه های مختلف از جمله توسعه محصول، ارتقاء کیفیت و ... عملکرد خوبی داشته باشد.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات مهم سایپا خروج پراید از خط تولید بود، تصریح کرد: مرکز تحقیقات سایپا برای تنوع بخشی به محصولات این مجموعه برنامه های جامعی دارد که امیدوارم با سرعت عملیاتی شود و مردم از نزدیک بلوغ صنعت خودرو و قطعه سازی را ببینند.

  • این کارشناس صنعت قطعه سازی کشور خاطرنشان کرد: سایپا در حال طراحی محصولات جدید و به روز است و قطعا محصولاتی عرضه خواهد شد که عموم مردم از آن رضایت داشته باشند.
  • وی با تاکید بر اینکه توسعه محصول نشانه ای از عملکرد خوب یک مجموعه خودروساز است که خوشبختانه سایپا در این مسیر حرکت می کند، گفت: یکی از ویژگی های بارز گروه خودروسازی سایپا این است که نگاه مدیریتی آن اقتصادی است، لذا این امر سبب شده که مجموعه سایپا، برخورد یکسان و یکنواخت در تصمیم گیری و اجرا سیاست های خود داشته باشد.