تاریخ : 15:42 - 1400/10/29
کد خبر : 1083791
سرویس خبری : فرهنگی
 

بهترین راه برای سخن گفتن با خداوند

بهترین راه برای سخن گفتن با خداوند

کارگرآنلاین| مدیر خانه قرآن روستایی المهدی(عج) کلیبر، اظهار کرد: برای انسان مومن و با ایمان چه چیزی می‌تواند زیباتر از سخن گفتن با خداوند باشد و چه واسطه‌ای و هم کلامی بهتر، که آن قرائت قرآن است.

به گزارش کارگرآنلاین اختیار غفاری، مدیر خانه قرآن روستایی المهدی(عج) کلیبر اظهار کرد: برای انسان مومن و با ایمان چه چیزی می‌تواند زیباتر از سخن گفتن با خداوند باشد و چه واسطه‌ای و هم کلامی بهتر، که آن قرائت قرآن است.

وی افزود: قرآن و آیات نورانیش وسیله بیداری و بینایی از طرف پروردگار است که به هر انسان آماده‌ای دید و روشنایی و نور می دهد. وی با اشاره به فرموده حضرت محمد(ص) خاطرنشان کرد: پیامبراکرم(ص) می‌فرمایند: بهترین عبادت، قرائت قرآن است.

مدیر خانه قرآن روستایی المهدی(عج) از گرایش‌های آموزشی این خانه قرآن گفت و یادآور شد: قرائت و مفاهیم از گرایش‌های آموزشی این حانه قرآن محسوب می‌شوند. وی افزود: تلاوت قرآن علاوه بر ایجاد شناخت نسبت به خداوند فرمان‌هایی را به خواننده منتقل می‌کند که بر پایه آن انسان می‌تواند به سعادت دنیا و آخرت برسد.

غفاری تلاوت قرآن را زمینه ساز تقواپیشگی انسان دانست و تاکید کرد: تلاوت قرآن زمینه ساز تقواپیشگی انسان به شمار می‌رود و انسان را در کنار صالحین قرار می‌دهد