تاریخ : 10:34 - 1400/11/03
کد خبر : 1083993
سرویس خبری : بهداشت و درمان
 

لاغری شکم به این راحتی مگه میشه ؟

لاغری شکم به این راحتی مگه میشه ؟

کارگر آنلاین/ماساژ لاغری شکم از روش های شگفت انگیز برای لاغری شکم و همچنین کمر است.

1. تحریک گردش خون در شکم :

دست هایتان را به هم بمالید تا روی سطح انگشتان و کف دستتان گرم شود و زمانی که دستان شما به اندازه کافی گرم شدند ، آن ها را در جهت چرخش های عقربه های ساعت و خلاف جهت عقربه های ساعت در اطراف ناف تان مالش دهید.این ماساژ را برای 2 تا 3 دقیقه انجام دهید.

ماساژ شکم
ماساژ لاغری شکم  

2. خلاص شدن از شر نفخ :

نقطه ای را پیدا کنید که 4 انگشت بالای ناف شما قرار دارد و بعد این نقطه را برای 2 تا 3 دقیقه در جهت عقربه های ساعت وبرای همین مدت در خلاف جهت عقربه های ساعت ماساژ دهید .

3.دور کمر خود را لاغر کنید :

هر دو دستتان را در دو طرف شکم خود قرار دهید و کف دست هایتان را روبروی هم بگذارید و بعددست هایتان را به طرف یکدیگر فشار دهید تا شکمتان بین آن ها فشره شود .

این کار را 3 تا 5 بار انجام دهید و سپس شکم خود را با هر دو دست بگیرید و آن را تکان دهید و این کار را برای 10 تا 15 ثانیه انجام دهید .

4. چربی خود را نیشگون بگیرید:

هر دو طرف شکم خود را با هر دو دستتان بطور همزمان نیشگون بگیرید و این نیشگون گرفتن های کوچک را در تمام ناحیه تا پایین شکم انجام دهید و این نوع ماساژ را برای 2 تا 3 دقیقه ادامه دهید .

آب کردن شکم
 لاغری شکم با ماساژ

5. ماساژ لنفاوی انجام دهید :

نوک انگشت خود را روی دو طرف شکمتان قرار دهید و به آرامی شروع به ماساژ دادن به سمت بالا و به سمت قلب خود کنید و این کار را 5 تا 10 بار تکرار کنید.

سپس دست هایتان را بر روی هر دو طرف پهلوی باسن قرار دهید و از انگشتان خود برای بالا کشیدن پوستتان به سمت زیربغل هایتان استفاده کنید و بعد از کشش دادن پوستتان به سمت استخوان ران ، دست تان را بالاتر ببرید و مجددا تکرار کنید و این کار را 5 تا 7 بار در امتداد هر طرف بدن خود انجام دهید.

6. ماساژ چینی را امتحان کنید :

یکی از دستانتان را روی ناف خود بگذارید و با استفاده از فشار محکم ، از دو انگشت خود برای مالش نافتان در دایره ه ای کوچک استفاده کنید و به تدریج دایره های اطراف را گسترش دهید و از ناف خود به بیرون حرکت کنید و این ماساژ را به مدت 2 دقیقه انجام دهید .

لاغری شکم
ماساژ برای لاغری شکم   

7. از نقاط فشاری استفاده کنید :

شما می توانید یک رن 6، رن 4 و رن 3 را در حدود 2، 4 و 6 سانت پایین تر از ناف خود پیدا کنید.

نقاط Ki 16 در هر دو طرف ناف شما قرار دارند و حدود 1 سانت از ناف فاصله دارند.

نقاط زیگونگ را می توان در هر دو طرف شکم و 6 سانت پایین تر از ناف و 4 سانت به سمت هر دو طرف یافت.

2 انگشت را روی هر نقطه بگذارید و به آرامی آن منطقه را ماساژ دهید و برای چند دقیقه فشار وارد کنید و آن را نگه دارید و مجددا برای هر نقطه این کار را تکرار کنید .

لاغری دور کمر   
 لاغری شکم بدون ورزش
چگونه می توان سریعا شکمی تخت داشت  

موثرترین راه برای انجام ماساژ، دراز کشیدن بر روی کمر روی تخت خواب و یا زمین است و همچنین می توانید آن را زمانی انجام دهید که جلوی آینه ایستاده اید.

هرگز بعد از غذا خوردن ماساژ انجام ندهید .

برای گرفتن بهترین نتیجه، شکمتان را دو بار در روز، قبل از صبحانه و درست قبل از خواب ماساژ دهید و برای افزایش تاثیر سعی کنید از ترکیبی از روغن های گریپ فروت و مرکبات برای انجام ماساژ استفاده کنید.

هشدار :

اگر دردی در معده تان احساس می کنید و یا از بیماری هایی مثل لخته های خونی در پا ها یا قلب ، نارسایی کلیه ، پوکی استخوان ، فشار خون بالا ، آندومتریوز و یا عفونت های التهابی رنج می برید ، ماساژ انجام ندهید.