تاریخ : 12:34 - 1400/11/05
کد خبر : 1084155
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

رکورد روزانه تحویل محصولات سایپا به مشتریان شکسته شد

رکورد روزانه تحویل محصولات سایپا به مشتریان شکسته شد

کارگر آنلاین | مدیران عامل گروه خودروسازی سایپا و بانک تجارت در یک نشست مشترک راه های همکاری بین دو مجموعه را بررسی و بر ادامه تعامل دو سویه تاکید کردند.

به گزارش کارگر آنلاین ، هادی اخلاقی فیض، مدیرعامل بانک تجارت به همراه جمعی از مدیران ارشد این بانک، ضمن حضور در سایپا، در نشست مشترک با مدیرعامل و مدیران ارشد گروه سایپا راه های همکاری و تعامل دو مجموعه را بررسی و تبیین کردند.

در این نشست، محمدعلی تیموری، مدیرعامل سایپا با اشاره به فعالیت های جدید این گروه خودروسازی گفت: برنامه گروه خودروسازی سایپا در ابتدا کم کردن حجم خودروهای ناقص در پارکینگ ها و عرضه هرچه سریعتر این خودروها به بازار است.

  • تیموری در خصوص افزایش کیفیت محصولات تولیدی گفت: در ارزیابی و به منظور کاهش هرچه بیشتر مشکلات کیفی محصولاتی که به صورت ناقص تولید و در کف پارکینگ ها هستند پس از تکمیل و قبل از تحویل به مشتری مجدد مورد ارزیابی کیفی قرار خواهند گرفت.
  • وی افزود: خوشبختانه در هفته گذشته با همین وضعیت بیشترین تحویل خودرو به مشتریان را داشته ایم و با تحویل روزانه 2745 دستگاه خودرو در یک روز توانستیم رکورد تحویل روزانه در سایپا را شکستیم.
  • تیموری با اشاره به برنامه ریزی های مدون برای پیشبرد تمامی فعالیت ها گفت: اگر مجموعه کارها به صورت سیستمی تعریف و انجام شود، مشکلات در طول زمان کمتر خواهد شد و در صورت بروز خطا هم صرفا، از طریق خود سیستم عیب یابی و رفع خواهد شد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: باید عبور مستقیم و کامل خودرو را به 70 درصد تولیدات و کمبود قطعات را به حداقل برسانیم، چرا که هزینه های تولید محصولات ناقص و نگه داشت این محصولات هزینه های بالایی دارد.

  • در ادامه مدیرعامل بانک تجارت هم ضمن تبریک انتصاب مهندس تیموری، همکاری این بانک با گروه خودروسازی سایپا در طول سالیان متمادی را از افتخارات بانک دانست و گفت: همکاری بانک تجارت با سایپا نسبت به سایر بانکها در شرایط بسیار مطلوبی است به نحوی که 29درصد تسهیلات این گروه خودروساز با بانک تجارت صورت گرفته است.
  • اخلاقی افزود: وظیفه اصلی بانک ها، تامین مالی صنایع بزرگ است و بانک تجارت هم در این موضوع با نگاه به حمایت از اقتصاد و تولید ملی عملکرد خوبی داشته است.
  • وی با اشاره به اینکه ایجاد سامانه جامع بانک تجارت باعث کاهش هزینه های تولید می شود، افزود: بانک تجارت مبنا و بستر بسیار خوبی جهت انجام کارهای خاص مالی و بانکی دارد و بر این اساس می توان همکاری های مناسبی را در تعامل دو طرف جهت تامین مالی دنبال کرد.
  • وی ادامه داد: درخصوص افزایش سقف تعاملات نیز آمادگی داریم تفاهم نامه های مشترکی امضا و منافع دو طرف را در تعامل برد- برد دنبال می کنیم.