تاریخ : 17:20 - 1400/11/05
کد خبر : 1084190
سرویس خبری : گوناگون
 

دستگاه‌های خودپرداز و کیوسک بانک رفاه کارگران به سامانه صیاد متصل شدند

دستگاه‌های خودپرداز و کیوسک بانک رفاه کارگران به سامانه صیاد متصل شدند

کارگر آنلاین | با پیاده‌سازی زیرساخت‌های لازم و پس از انجام تست‌های فنی، طی مراسمی با حضور برخی از مدیران عالی بانک مرکزی ج .ا.ا.، دستگاه‌های خودپرداز بانک رفاه کارگران به سامانه صیاد متصل شدند.

به گزارش کارگر آنلاین ، مراسم اتصال رسمی دستگاه‌های خودپرداز بانک رفاه کارگران به سامانه صیاد روز یکشنبه سوم بهمن ماه سال جاری انجام شد.

  • براساس این گزارش، مشتریان بانک رفاه کارگران از این پس می‌توانند از طریق خودپردازها و کیوسک های این بانک نسبت به ثبت، تایید/ رد، انتقال چک و استعلام صادرکننده/دارنده چک‌‌های جدید دارای شناسه صیادی اقدام کنند.
  • لازم به ذکر است، تاکنون خودپردازهای چهار بانک کشور به سامانه صیاد متصل شده است که بانک رفاه کارگران یکی از این بانک‌ها به شمار می‌رود. 
  • گفتنی است، پیش از این، دسترسی به سامانه صیاد و دریافت خدمات ثبت، تایید/ رد، انتقال و استعلام چک از طریق اینترنت بانک، موبایل بانک، برنامک‌های موبایلی و شعب بانک‌ رفاه کارگران امکان‌پذیر بود و پس از پیاده‌سازی زیرساخت‌های مرتبط با اتصال خودپردازهای این بانک به سامانه صیاد، خودپردازها و کیوسک‌های مذکور به خدمات سامانه صیاد مجهز شده و خدمات مرتبط با چک‌های جدید را به مشتریان ارائه می‌کند.