تاریخ : 11:11 - 1400/11/06
کد خبر : 1084227
سرویس خبری : بهداشت و درمان
 

درد پنهانی که از چاقی کشنده تر است!!

درد پنهانی که از چاقی کشنده تر است!!

کارگر آنلاین| چاقی کشنده است این را می دانیم برای همین تا حد ممکن سعی می کنیم از آن دور باشیم اما مورد خطرناک تر از آن را می شناسیم؟

  • جولیان هولت لونستاد (Julianne Holt-Lunstad)، استاد روانشناسی دانشگاه برینگام ، طی مطالعاتی توضیح داد که ارتباط با دیگران یک نیاز اساسی انسان برای سلامتی و بقا ،حیاتی می باشد و همیشه باید با دیگران ارتباط برقرار کرد و از انزوا و تنهایی پیشگیری کنید که در نتیجه خطر مرگ زودرس شما را تهدید نکند.
  • محققان بر این باورند که مسئله انزوا و تنهایی به دلیل کاهش تعداد فرزندان در هر خانواده و کم شدن ازدواج و پیر شدن جمعیت می باشد و مسائلی چون خواب کم ، دغدغه، استرس های روزانه باعث مرگ زودرس در انسان ها می شود.
  • هولت لونستاد توضیح داد:"شواهد قوی وجود دارد که انزوای اجتماعی و تنهایی به طور قابل توجهی خطر ابتلا به مرگ و میر زود هنگام را افزایش می دهند و میزان خطر بیش از شاخص های دیگر در سلامت عموم افراد است."

انزوای اجتماعی
این مطالعه بیان می کند که برای حل این مساله می توان فهمید که افزایش جمعیت، افزایش تعداد فرزندان، افزایش ازدواج در کاهش انزوا و تنهایی بسیار موثر میباشند و در طی آن افراد با انرژی تر خواهند بود و هیچ وقت دچار انزوا و تنهایی نخواهند شد.