تاریخ : 21:27 - 1401/02/23
کد خبر : 1089509
سرویس خبری : بهداشت و درمان
 

فرمول سرم زیبایی صورت زنان کره ای بالاخره لو رفت

فرمول سرم زیبایی صورت زنان کره ای بالاخره لو رفت

کارگر آنلاین| در سال های اخیر صنعت زیبایی از طریق کره ای ها پیشرفت زیادی کرده است و زیبایی پوست کره ای ها وابسته به سرم هایی است که استفاده می کنند.

سرم زیبایی صورت چیست؟

سرم با تونر متفاوت است؛ پس بهتر است که همینجا این موضوع را به ذهن تان بسپارید. سرم بر پایه مایع است که پوست را مرطوب می‌ کند و شبیه به پرایمر برای آرایش استفاده می شود. فواید بسیار زیادی دارد. سرم یا اسانس صورت؛ حاوی وزن مولکولی کم تری نسبت به کرم های دیگر است. عملکرد این مایع بدین صورت است که به طور عمقی پوست را مرطوب و آبرسانی می‌ کند و غلظت بالایی از مواد فعال در درون خودش دارد و برای کسانی که به دنبال پوست درخشان هستند، اهمیت بسیار زیادی دارد.
چگونه از سرم یا اسانس صورت استفاده کنیم؟

بهتر است که آن را مستقیم روی صورت نمالید و به جای آن از یک پد نخی استفاده کرده و آن را به پد بزنید و به صورت ضربه‌ای روی پوست تان پخش کنید. چند قطره از آن را نیز می توانید کف دست تان بریزید و روی صورت پرس کنید. مراقب باشید که دست تان را روی صورت نکشید

سرم پوست
دستور تهیه سرم زیبایی صورت زنان کره ای

فرمول فاش شده برای ساخت سرم زیبایی صورت خانگی زنان کره ای به شرحی است که در ادامه خواهید خواند.
مواد لازم

  •     روغن
  •     ژل یا آب آلوورا
  •     گلاب
  •     گلیسیرینِ سبزیجات
  •     یک بطری اسپری خالی

طرز تهیه و طریقه استفاده

بطری را به طور کامل بشویید؛ حتی می توانید از قبل به آن الکل زده و ضدعفونی کنید و کنار بگذارید تا خشک شود. سپس 85 درصد بطری را با آب آلوورا پر کرده و بعد گلیسیرین را به آن اضافه کنید؛ گلیسیرینی که هیچ رنگ و بویی نداشته باشد و بعد روغن را به ترکیب اضافه کنید.

  •     برای پوست خشک می‌ توانید روغن آرگان یا روغن آواکادو استفاده کنید.
  •     برای پوست ترکیبی روغن نارگیل یا روغن جوجوبا عالی است؛سپس روغن را با توجه به نوع پوست خود اضافه کرده و بطری را تکان دهید تا سرم آماده شود.

بعد از این که آماده شد، آن را به کل صورت اسپری کنید یا این که از کف دستان خود استفاده کنید و بعد مثل همیشه مرطوب‌کننده و ضد آفتاب را فراموش نکنید.