تاریخ : 12:24 - 1401/10/12
کد خبر : 1097112
سرویس خبری : بهداشت و درمان
 

لاغری سریع در یک ماه را تجربه کنید + روش گیاهی و بی خطر

لاغری سریع در یک ماه را تجربه کنید + روش گیاهی و بی خطر

کارگر آنلاین | از جمله فواید کرفس و آب کرفس می توان به کاهش وزن و لاغری اشاره کرد. اگر اضافه وزن دارید به جای دنبال کردن رژیم های سفت و سخت در روز چندبار آب کرفس میل کنید؛ بدین ترتیب اشتهای شما برای خوردن شیرینی جات و غذاهای چرب و سنگین، کم می شود و به تدریج با مصرف غذای کمتر به وزن دلخواهتان می رسید.

کرفس

  • رادیکال های آزاد می توانند با اکسیداسیون کلسترول، احتمال بروز حمله قلبی و سکته مغزی را افزایش دهند. بنابراین مصرف ویتامین C در سلامت قلب و عروق تاثیرگذار است و شما را از بیماری های قلبی، سکته و سرطان دور نگه می دارد. پس می توانیم نتیجه بگیریم که یکی دیگر از خواص کرفس کاهش ابتلا به حمله قلبی و سکته مغزی ست.
  • یکی دیگر از خواص کرفس کاهش فشار خون است پس اگر نگران بالا رفتن فشار خونتان هستید، بهتر است بدانید که کرفس پتانسیل کاهش فشار خون را هم دارد و در طب سنتی چینی ها به عنوان داروی ضد فشار خون تجویز می شده است. تحقیقات اخیر دانشمندان هم این خاصیت کرفس را تایید می کنند. اگر مدام عصبی هستید و به قرص های آرامش بخش پناه می برید، بهتر است کرفس را بیشتر در برنامه غذایی تان بگنجانید.از دیگر خواص کرفس می توان به آرامش بخش بودن آن اشاره کرد.