تاریخ : 17:23 - 1401/10/19
کد خبر : 1097181
سرویس خبری : فرهنگی
 

مسئله مهدویت در هیاهوهای رسانه ای گم شده است / ترویج فرهنگی به ایام نیمه شعبان مختصر شده است

مسئله مهدویت در هیاهوهای رسانه ای گم شده است / ترویج فرهنگی به ایام نیمه شعبان مختصر شده است

کارگر آنلاین | سهم روزانه رسانه ها در ترویج اهمیت مهدویت و غیبت امام مهدی عج ناچیز است .

به گزارش کارگر آنلاین ، بهزاد تیمورپور نویسنده ، پژوهشگر و فعال حوزه فرهنگ و رسانه گفت : در روزهایی که به شدت به حوزه مهدویت نیاز داریم ترویج آن در رسانه ها به شدت کاهش یافته است و متاسفانه پرداختن به مهدویت شیعی به ایام نیمه شعبان محدود شده است .

  • تیمورپور گفت : در عصر انفجار اطلاعات و هزاره ی سوم که عصر ارتباطات است و ظرفیت جهانی برای ترویج فرهنگ مهدویت وجود دارد متاسفانه حجم اخبار ، یادداشت ها ، مقالات و محصولات چند رسانه ای ناچیز است . 
  • این پژوهشگر حوزه مهدویت گفت : باید از مدیران دولتی پرسید در سال از چند محصول سینمایی در حوزه مهدویت حمایت کردید . از چند کتاب و مقاله و اثر رسانه ای حمایت کردید . 
  • تیمورپور گفت : مسئله مهدویت در انقلاب اسلامی در گفتمان امام و رهبری و مراجع تقلید همیشه مسئله اول بوده است چرا که انقلاب اسلامی انشاالله به انقلاب جهانی حضرت مهدی عج وصل می شود و باید برای این گفتمان جهانی فکر و اندیشه و اقدام داشته باشیم .
  • تیمورپور در پایان افزود : نگاه مهدویت به سلطه غرب به جامعه بشری پایان می دهد و تنها راه زندگی متعال بشریت در ترویج و رسیدن به ظهور امام زمان عج است  و باید هر روز در تک تک رسانه ها یک اقدام موثر در ترویج مسئله ظهور داشته باشیم .