تاریخ : 12:10 - 1401/10/22
کد خبر : 1097203
سرویس خبری : بانک و بیمه
 

مدیرعامل بانک رفاه کارگران: حضرت زهرا (س) مقام زن را در نظام آفرینش عظمت بخشید

مدیرعامل بانک رفاه کارگران: حضرت زهرا (س) مقام زن را در نظام آفرینش عظمت بخشید

کارگر آنلاین | اسماعیل للـه گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران فرا رسیدن میلاد خجسته حضرت زهرا (س)، روز زن و مادر، در پیامی این روز را تبریک گفت.

به گزارش کارگر آنلاین ، متن پیام به این شرح است:  

بسمه‌تعالی 

میلاد با سعادت و فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و گرامیداشت مقام و منزلت مادر را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

حضرت زهرا (س) مقام زن را در نظام آفرینش عظمت بخشید

تولد حضرت فاطمه زهرا (س) نقطه عطفی در تاریخ بشریت است. تولدی که بارقه‌های نور و امید را در اجتماع بشری روشن کرد و جایگاه و مقام زن را در نظام آفرینش عظمت بخشید. منش و شخصیت آن بزرگوار تعریف جدیدی از وظایف و رسالت‌های زن را در خانه و خانواده و حضور فعال در اجتماع ارائه کرد.

  • سالروز تولد حضرت صدیقه‌ کبری(س) در کشور ما به عنوان روز زن و مادر نام‌گذاری شده است تا به میمنت و فرخندگی این روز، مهربانی‌ها و ایثارگری‌های زنان و مادران ایرانی را پاس بداریم و از آن ها به خاطر تلاش‌ها و ایثارگری‌هایشان قدردانی کنیم.
  • امروزه، همگان به نیکی دریافته‌اند که جامعه بدون حضور فعال زنان نمی تواند پیشرفت کند. بنابراین، حضور و فعالیت زنان در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی در جامعه به عنوان یکی از شاخص‌های اصلی توسعه کشور پذیرفته شده است و همواره بر آن تأکید می شود. از سوی دیگر، زنان و مادران این سرزمین در طی سالیان گذشته، کارنامه‌ای درخشان و قابل تحسین از عملکرد خود در حوزه خانواده و فعالیت‌های اجتماعی به ثبت رسانده اند. آن‌ها با استادی و هنرمندی تمام، تلاش می کنند ضمن حفظ شأن و جایگاه والای زن، در توسعه و آبادانی کشور نیز نقش مهم و تاریخی خود را به خوبی ایفا کنند.
  • بانک رفاه کارگران نیز به عنوان یکی از بانک‌های تأثیرگذار در شبکه بانکی، دستاوردها و موفقیت‌های خود را مرهون تلاش‌های صادقانه همکاران خود از جمله بانوان همکاری می داند که خدمت‌رسانی به مردم به وِیژه بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی و کارگران را افتخار خود می دانند.
  • در این ایام فرخنده، سلامتی، بهروزی و موفقیت همه بانوان فداکار ایران اسلامی را از خدای بزرگ مسئلت دارم.

  اسماعیل للـه‌گانی