تاریخ : 08:59 - 1401/12/14
کد خبر : 1097590
سرویس خبری : فرهنگی
 

برای فعالیت فرهنگی و اثر گذار نیازمند فعالیت کدملی به کدملی هستیم/توسعه عدالت فرهنگی و اجتماعی  امکان پذیر است

یادداشت|

برای فعالیت فرهنگی و اثر گذار نیازمند فعالیت کدملی به کدملی هستیم/توسعه عدالت فرهنگی و اجتماعی امکان پذیر است

کارگر آنلاین | بهزاد تیمورپور در یادداشتی نوشت : اینکه رفتارهای خرد و کلان فرهنگی در زنجیره تربیتی و اثر گذاری موثر نمی شوند و بازدهی خود را از دست می دهند برای این است که ارتباط ارسال آموزش ها و مشورت های فرهنگی و اجتماعی و هوشمندانه ارتباطاتی با مخاطبین در یکی از دوره های نوجوانی و جوانی با مخاطب قطع می شود و برای ترمییم این مسئله نیازمند فعالیت و ارتباط مستقیم یا همان کدملی به کدملی هستیم .

به گزارش کارگر آنلاین ، بهزاد تیمورپور پژوهشگر حوزه فرهنگی و رسانه در یادداشتی نوشت : اینکه رفتارهای خرد و کلان فرهنگی در زنجیره تربیتی و اثر گذاری موثر نمی شوند و بازدهی خود را از دست می دهند برای این است که ارتباط ارسال آموزش ها و مشورت های فرهنگی و اجتماعی و هوشمندانه ارتباطاتی با مخاطبین در یکی از دوره های نوجوانی و جوانی با مخاطب قطع می شود و برای ترمییم این مسئله نیازمند فعالیت و ارتباط مستقیم یا همان کدملی به کدملی هستیم . 

  • وی نوشت : خیلی از فعالیت های فرهنگی در کشور قطعا موثر بوده و هست اما چرا در همه مخاطبین ماندگاری ندارد؟ پاسخ این است : ارتباط مستمر نیست و مخاطب به یک مرجع فکری دیگری وصل می شود که وی را از آینده نگری و امید به آینده و تلاش و کوشش باز می دارد.
  • راهکاری که می شود پیشنهاد این است ارتباط سازمان های فرهنگی و مشاوره ای و اجتماعی با نسل جوان و آینده دار کشور به صورت ارتباط پایدار حفظ و در دوره های زمانی مشخص وضعیت آن ها بررسی و مشورت های لازم در قالب خدمات اجتماعی به آن ها ارائه شود .

به راحتی می شود تمام افراد جامعه را در هر سنی ذیل این برنامه با بکارگیری ظرفیت دستگاه های فرهنگی و اجتماعی کشور با هر نوع سلیقه ای ذیل این برنامه قرار داد و عدالت آموزشی ، فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی و ورزشی را برای همه ایجاد کرد . کمی حوصله و دقت و علم لازم است ...

بخش اول / ادامه دارد ....