تاریخ : 11:28 - 1401/12/26
کد خبر : 1097633
سرویس خبری : گوناگون
 

قیمت پروفیل سبک در گروه صنعتی صبا و همچنین بهترین کارخانه‌های تولید پروفیل سبک کشور 

رپرتاژ آگهی |

قیمت پروفیل سبک در گروه صنعتی صبا و همچنین بهترین کارخانه‌های تولید پروفیل سبک کشور 

قیمت پروفیل سبک در گروه صنعتی صبا و همچنین بهترین کارخانه‌های تولید پروفیل سبک کشور . پروفیل سبک یا پروفیل مبلی که به قوطی سبک هم معروف است، از ورق روغنی (ورق نورد سرد) و براساس استاندارد DI...

پروفیل سبک یا پروفیل مبلی که به قوطی سبک هم معروف است، از ورق روغنی (ورق نورد سرد) و براساس استاندارد DIN 2394(1) 94 و EN 10 219 -2 تولید می‌شود.


 
پروفیل سبک از مهمترین دسته‌های پروفیل است که بدلیل خصوصیات عالی خود، استفاده گسترده‌ای در تولیداتی از قبیل مبلمان، دوچرخه، خودرو، لوازم خانگی، اگزوز، کانکس، کانتینر و … دارد.
از مهمترین خصوصیات پروفیل مبلی می‌توان به دقت ابعادی، کیفیت سطحی خوب، فرم‌پذیری و قابلیت آبکاری اشاره کرد.
پایه قیمت پروفیل سبک در ضخامت‌های مختلف

ضخامت    طول (متر)    تحویل    واحد    قیمت (تومان)
ضخامت ۰.۷    ۶ متر    کارخانه    کیلوگرم    ۶۲۲۰۰ تومان
ضخامت ۰.۸    ۶ متر    کارخانه    کیلوگرم    ۶۲۲۰۰ تومان
ضخامت ۰.۹    ۶ متر    کارخانه    کیلوگرم    ۶۲۲۰۰ تومان
ضخامت ۱    ۶ متر    کارخانه    کیلوگرم    ۶۲۲۰۰ تومان
ضخامت ۱.۲۵    ۶ متر    کارخانه    کیلوگرم    ۶۲۲۰۰ تومان
ضخامت ۱.۵    ۶ متر    کارخانه    کیلوگرم    ۶۲۲۰۰ تومان
ضخامت ۰.۴    ۶ متر    کارخانه    کیلوگرم    ۶۸۲۰۰ تومان
ضخامت ۰.۵    ۶ متر    کارخانه    کیلوگرم    ۶۷۲۰۰ تومان
ضخامت ۰.۶    ۶ متر    کارخانه    کیلوگرم    ۶۶۲۰۰ تومان

جهت اطلاع از ریز قیمت پروفیل سبک در مقاطع مختلف به جدول تولیدات گروه صنعتی صبا مراجعه نمایید.
معمولاً قیمت پروفیل سبک و قیمت پروفیل برحسب واحد وزن اعلام می‌شود (به‌ عنوان مثال هر کیلو ۶۲,۲۰۰ تومان یا هر تن ۶۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان). که این قیمت‌گذاری تابعی از  قیمت جهانی ورق، قیمت ارز، تعرفه گمرکی، هزینه انرژی کارخانه ها و … است.
اگرچه قیمت پروفیل سبک یا قیمت پروفیل‌ سبک در واحد وزن کمی از پروفیل سنگین بالاتر است، ولی به دلیل ضخامت و وزن پایین‌تر، هزینه واحد طول آن‌ها از پروفیل‌های دیگر کمتر است. بنابراین در بسیاری از صنایع که ضخامت‌های پایین‌تر پروفیل مورد نیاز است، از پروفیل سبک یا مبلی استفاده می‌شود.

پایه قیمت پروفیل سبک امروز چند بوده است؟
قیمت امروز پروفیل سبک یا مبلی ۶۲۲۰۰ تومان بوده است البته مد نظر داشته باشید که بعضی از ضخامت‌ها و مقاطع گرانتر از قیمت پایه هستند و برای اطلاع از ریز قیمت‌های بروز شده می‌توانید جداول قیمت تولیدات صباپروفیل را در ادامه چک کنید .

قیمت پروفیل سبک از پروفیل‌های معمولی ساختمانی بالاتر است یا پایین‌تر؟
با آنکه قیمت پروفیل مبلی به کیلو در مقایسه با پروفیل‌های معمولی بالاتر است اما چون این پروفیل ها سبک تر هستند قیمت هر شاخه آنها ارزان تر درمی آید.

چرا استفاده از پروفیل سبک به صرفه تر است ؟
برخلاف پروفیل های معمولی که برای هر مقطع نهایتا دو یا سه ضخامت بیشتر ندارند، در استاندارد پروفیل سبک یا مبلی ، برای هر مقطع (مثلا ۲۰×۲۰) حدود ۱۰ ضخامت مختلف موجود است ، که طراح یا تولید کننده محترم می تواند از بین آنها و با توجه به خصوصیات فیزیکی که در نظر دارد ، وزن دلخواه را انتخاب کند .

بار چه کارخانه هایی را می توانم از گروه صبا خریداری کنم ؟
گروه صبا افتخار دارد در کنار تولید، محصولات بهترین کارخانه های حال حاضر لوله و پروفیل سبک ایران را در سبد محصولات خود دارد، شما همراه گرامی میتوانید محصولات کارخانه هایی همچون: کارخانه خاورصنعت هما، نورد و پروفیل ساوه، فولاد ساب و کویر را از طریق گروه صبا تهیه فرمایید .
گروه صنعتی صبا افتخار دارد که در کنار تولید و تامین پروفیل سبک یا مبلی به شکل خام، خدمات برش پروفیل  و همچنین کشش لوله و پروفیل را به بهترین قیمت و توسط بروزترین دستگاههای دنیا انجام می دهد. کارگاه برش لوله و پروفیل گروه صنعتی صبا، با دارا بودن ۷ خط برش PLC لوله و پروفیل ، قادر است روزانه تا ۵۰۰۰۰ قطعه برش خورده تحویل مشتریان گرامی نماید .
قیمت پروفیل سبک در بهترین کارخانه های پروفیل سبک کشور
گروه صبا به عنوان تخصصی‌ترین مجموعه فعال در زمینه تولید و توزیع لوله و پروفیل مبلی، با بیش از ۳۰ سال سابقه در زمینه تولید و پخش مفتخر به ارائه گسترده‌ترین سبد محصولات با بهترین قیمت به مشتریان گرامی است. در ادامه لیست موجودی و قیمت کارخانه های تولید پروفیل سبک  کشور ارائه شده:

جدول وزن پروفیل سبک بر حسب ابعاد مقطع و ضخامت جداره
۱.۵ mm    ۱.۲۵ mm    ۱ mm    ۰.۹mm    ۰.۸ mm    ۰.۷ mm    ۰.۶ mm    قوطی
۲.۸۰۰    ۲.۳۵۰    ۱.۹۰۰    ۱.۷۰۰    ۱.۵۰۰    ۱.۳۰۰    ۱.۱۰۰    ۱۰×۱۰
۴.۸۰۰    ۴.۰۰۰    ۳.۲۰۰    ۲.۹۰۰    ۲.۵۵۰    ۲.۲۰۰    ۱.۹۰۰    ۱۰×۲۵
۴.۳۵۰    ۳.۸۰۰    ۳.۰۰۰    ۲.۶۰۰    ۲.۳۰۰    ۲.۰۰۰    ۱.۸۰۰    ۱۴×۲۵
۴.۳۵۰    ۳.۶۰۰    ۲.۹۰۰    ۲.۶۰۰    ۲.۳۰۰    ۲.۰۰۰    ۱.۷۰۰    ۱۶×۱۶
۴.۱۰۰    ۳.۴۰۰    ۲.۷۵۰    ۲.۵۰۰    ۲.۲۰۰    ۱.۹۰۰    ۱.۶۵۰    ۲۰×۱۰
۵.۴۵۰    ۴.۵۵۰    ۳.۶۵۰    ۳.۲۵۰    ۲.۹۰۰    ۲.۵۰۰    ۲.۱۸۰    ۲۰×۲۰
۷.۰۰۰    ۵.۸۰۰    ۴.۶۵۰    ۴.۲۰۰    ۳.۷۰۰    ۳.۲۵۰    ۲.۸۰۰    ۲۰×۳۰
۷.۰۰۰    ۵.۸۰۰    ۴.۶۵۰    ۴.۲۰۰    ۳.۷۰۰    ۳.۲۵۰    ۲.۸۰۰    ۲۵×۲۵
۸.۳۰۰    ۶.۹۰۰    ۵.۵۰۰    ۵.۰۰۰    ۴.۴۰۰    ۳.۸۵۰    ۳.۳۰۰    ۳۰×۳۰
۸.۳۰۰    ۶.۹۰۰    ۵.۵۰۰    ۵.۰۰۰    ۴.۴۰۰    ۳.۸۵۰    ۳.۳۰۰    ۴۰×۲۰
۱۰.۹۰۰    ۹.۱۰۰    ۷.۳۰۰    ۶.۵۵۰    ۵.۸۰۰    ۵.۱۰۰    ۴.۳۵۰    ۴۰×۴۰
۱۰.۵۰۰    ۸.۷۰۰    ۷.۰۰۰    ۶.۳۰۰    ۵.۶۰۰    ۴.۹۰۰    ۴.۲۰۰    ۴۸×۲۰
۱۰.۹۰۰    ۹.۱۰۰    ۷.۳۰۰    ۶.۵۵۰    ۵.۸۰۰    ۵.۱۰۰    ۴.۳۵۰    ۵۰×۳۰
۱۳.۷۵۰    ۱۱.۵۰۰    ۹.۲۰۰    ۸.۲۵۰    ۷.۳۵۰    —–    —–    ۵۰×۵۰
۱۰.۹۰۰    ۹.۱۰۰    ۷.۳۰۰    ۶.۵۵۰    ۵.۸۰۰    ۵.۱۰۰    ۴.۳۵۰    ۶۰×۲۰
۱۲.۴۵۰    ۱۰.۴۰۰    ۸.۳۰۰    ۷.۴۵۰    ۶.۶۰۰    ۵.۸۰۰    ۵.۰۰۰    ۶۰×۳۰
۱۳.۷۵۰    ۱۱.۵۰۰    ۹.۲۰۰    ۸.۲۵۰    ۷.۳۵۰    —–    —–    ۶۰×۴۰
۱۶.۶۰۰    ۱۳.۸۵۰
    ۱۱.۰۰۰    ۹.۹۵۰    —–    —–    —–    ۸۰×۴۰


چند نکته مهم پیش از خرید
۱- ما در گروه صنعتی صبا تمامی بارهای مشتریان را تضمینی ارسال می‌نماییم، به این معنی که شما مشتری گرامی اگر به هر دلیلی امکان استفاده از بار ارسالی را نداشتید می‌توانید بی‌قید و شرط آن را تعویض کرده و یا عودت دهید. این ضمانت به جهت اطمینان خاطر شما تولیدکننده گرامی در نظر گرفته شده است .
۲- پیشنهاد می‌کنیم پیش از خرید حتما فرآیندهایی که برای تولید روی پروفیل انجام می‌شود را با فروش در میان بگذارید تا مناسب‌ترین محصول برای شما ارسال شود، به عنوان مثال همه پروفیل‌ها برای خم مناسب نیستند یا برخی از آنها براحتی آب نمی‌گیرند. اساسا پروفیل مبلی برای تولید قطعات فرم یافته متفاوت درانواع محصولات در صنایع مختلف بکار میرود و بسیار مهم است که پروفیلی برای شما ارسال شود که پاسخگوی فرآیندهای تولید شما باشد .
۳- مدنظر داشته باشید که بیش از ۸۰ درصد هزینه‌ای که برای لوله و پروفیل مبلی پرداخت می‌کنید هزینه ورق آن است و بدیهی است در صورتی که در تولید این استاندارد از لوله و پروفیل از ورق باکیفیتی استفاده نشود تولیدکننده گرامی را به دردسر می‌اندازد، بنابراین در خرید پروفیل سبک با در نظر گرفتن قیمت ورق روغنی، از دو یا چند عرضه‌کننده معتبر قیمت بگیرید و در نهایت از معتبرترین مجموعه خرید کنیم. هرگز فریب قیمت پایین واسطه‌ها را نخورید، اصالت کالای خریداری شده مهم‌ترین موضوع در خرید موفق است.
۴- پس از خرید و تخلیه بار، حتما یک یا چند شاخه از بندل بار را جدا کرده برش بزنید و مراحل تولید را با آنها طی کنید و اگر مشکلی در تولید نبود باقی بندل‌ها را برش دهید . اگر به هر دلیلی در فرآیندها از بار راضی نبودید کافی است با مجموعه تماس بگیرید تا پیگیری‌های لازم انجام شود .

 

بار سفارشی
بسیار پیش می‌آید که بار مشتری یا بشکل آماده در کارخانه نیست، یا به اندازه کافی موجود نیست و یا مشتری درخواست تولید بار با ابعاد سفارشی را دارد. در این حالت ما برای شما ثبت سفارش می کنیم تا بار شما به صورت سفارشی تولید شود. بارهای سفارشی کمی از بارهای آماده کارخانه گران تر هستند و معمولا نهایتا تا ۲ هفته تقدیم مشتری میگردند. 
گروه صنعتی صبا آمادگی تولید انواع پروفیل سبک بشکل سفارشی را دارد .

 

پایان رپرتاژ آگهی