تاریخ : 13:00 - 1402/02/27
کد خبر : 1097842
سرویس خبری : بانک و بیمه
 

پیام مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

پیام مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

کارگر آنلاین | اسماعیل للـه‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن" ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی" را تبریک گفت.

به گزارش کارگر آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است: 

یکی از مهم‌ترین شاخص های درک و شناخت تحولات پرشتاب دنیای کنونی، ارتباطات و وسایل ارتباط جمعی است. ارتباطات در فرایند توسعه نقش مهم و حیاتی به‌عهده دارد و می‌تواند زمینه و بستر لازم را برای رشد و شکوفایی نهادها و سازمان‌های خدمت‌رسان فراهم کند.


سازمان ها و نهادهای کشور برای برقراری ارتباط مناسب با شهروندان و پاسخ گویی به مطالبات آن ها نیاز به روابط عمومی هایی دارند که با خلاقیت، هوش و توانایی بی نظیر خود، صداقت را چاشنی کار سازند و موفقیت سازمان خود را در خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم تضمین کنند.

نام گذاری بیست و هفتم اردیبهشت به نام روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، بیانگر اهمیت و جایگاه مهم روابط عمومی است؛ چراکه برقراری یک ارتباط مفید، سازنده و اثربخش بین سازمان‌ها و شهروندان تنها از عهده روابط عمومی‌های پویا و فعالی بر می‌آید که همواره به توسعه و بالندگی سازمان خود می اندیشند.

این روز مهم را به فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی ها که در مسیر اطلاع رسانی مناسب و تنویر افکار عمومی صادقانه تلاش و کوشش می کنند، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

از خداوند سبحان، سلامتی، بهروزی و توفیق بیش از پیش فعالان عرصه روابط عمومی را در عرصه خدمت رسانی، خواستارم.

اسماعیل للـه‌گانی