به گزارش کارگر آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، تماسهای افراد ناشناس که با سرشمارههای متفرقه مبنی بر ارائه شماره حساب، اطلاعات کارت، تغییر رمز، درخواست وجه و .... انجام میشود با هدف کلاهبرداری و سوءاستفاده از مشتریان بانک است.
بر اساس این گزارش، مشتریان بانک رفاه کارگران در واکنش به این تماسها و قبل از مبادرت به هرگونه اقدام مراتب را سریعا به مرکز ارتباط با مشتریان این بانک (فراد) با شماره 8525 - 021 اطلاع دهند. کارشناسان این مرکز همه روزه از ساعت 7 صبح الی 24 آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان هستند.
شایان ذکر است، سایت بانک رفاه کارگران به نشانی www.refah-bank.ir تنها مرجع رسمی این بانک به منظور اطلاعرسانی از اقدامات، طرحهای تسهیلاتی، اطلاعات بانکی و... است.