
به گزارش کارگر آنلاین، دکتر علاءالدین ازوجی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، به مناسبت ۲۷ اردیبهشتماه، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، پیامی صادر کرد و ضمن تبریک این روز به فعالان این حوزه، روابط عمومی را یکی از ارکان اصلی اعتمادسازی و ارتباط مؤثر با بازنشستگان دانست.
ازوجی با تأکید بر اهمیت شفافیت، پاسخگویی مسئولانه و ارتباط مستمر با ذینفعان افزود: در دنیای امروز، اعتبار یک نهاد بیش از هر چیز به میزان اعتماد مخاطبان آن وابسته است و این اعتماد از مسیر اطلاعرسانی صادقانه و ارتباط دو سویه به دست میآید.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری همچنین با اشاره به شرایط اخیر، ارتباطات صادقانه و شفاف را مؤثرترین ابزار برای مقابله با شایعات و ایجاد آرامش در میان بازنشستگان عنوان کرد و گفت: تبیین درست واقعیتها و پاسخگویی مستمر به مطالبات، یک ضرورت مدیریتی و اخلاقی است.