تاریخ : 17:50 - 1399/08/21
کد خبر : 281219
سرویس خبری : حوادث
 

دستگیری راهزنان مسلح در جاده های خوزستان

دستگیری راهزنان مسلح در جاده های خوزستان

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان اعضای باند ۸ نفره سارقان مسلح جاده ای دستگیر شدند.

به گزارش کارگر آنلاین، سردار سیدمحمد صالحی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه جاده ای خودرو، محموله و احشام در سطح محورهای مواصلاتی استان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در استان گفت: مأموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با همکاری ماموران انتظامی و پلیس شهرستان شوش با انجام کار اطلاعاتی و اقدامات تخصصی، اعضای این باند ۸ نفره را در اطراف یکی از روستاهای شهرستان شوش شناسایی و بلافاصله به محل اختفاء سارقان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی، در عملیات های جداگانه و هدفمند اعضای این باند را در مخفیگاهشان دستگیر‌ کردند، افزود: در تحقیقات اولیه پس از اعتراف یکی از سارقان مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شد.

سردار صالحی اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان مسلح یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و ۳ دستگاه موتورسیکلت به کار رفته در سرقت ها، یک قبضه اسلحه شکاری و مقادیری اموال مسروقه کشف شد.


منبع : hadese24