تاریخ : 14:45 - 1399/08/25
کد خبر : 291318
سرویس خبری : حوادث
 

دستگیری 5 شرور خطرناک در خرم‌آباد

دستگیری 5 شرور خطرناک در خرم‌آباد

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد از دستگیری پنج نفر از عاملان قدرت نمایی و تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کارگر آنلاین، سرهنگ عباس دولتشاهی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره نزاع منجر به ضرب و جرح و تخریب اموال به وسیله سلاح گرم و سرد توسط عده‌ای اراذل و اوباش سابقه دار، بلافاصله ضمن هماهنگی با دستگاه قضائی اکیپ‌هایی از کلانتری ۱۷، یگان امداد و پلیس اطلاعات در محل حاضر شدند.

وی، گفت: به محض مشاهده مأمورین، افراد اوباش اقدام به فرار می‌کنند که پس از چند ساعت مأمورین دو نفر از آنها را در مخفیگاه خود دستگیر و تعداد سه نفر دیگر که به علت جراحات وارده به یکی از بیمارستان‌های شهرستان‌های استان برای مداوا مراجعه کرده بودند توسط عوامل پلیس اطلاعات شهرستان در یک عملیات رعد آسا دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد، افزود: علت و انگیزه درگیری نیز اختلافات قبلی بوده که در حین درگیری اقدام به تخریب اموال اعم از خودرو و منازل به وسیله سلاح گرم و سرد می‌کنند و در این راستا جمعاً تعداد چهار قبضه سلاح شکاری به همراه چند تیغه قمه کشف و ضبط شده است.

سرهنگ دولتشاهی، ضمن هشدار به افراد مخل نظم و امنیت، گفت: برخورد پلیس با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت، قاطعانه، سخت و پشیمان کننده خواهد بود و قطعاً دستگاه قضائی نیز برخوردهای قضائی شدید و اشد مجازات را برای آنان در نظر خواهد گرفت.


منبع : hadese24