تاریخ : 18:34 - 1399/09/28
کد خبر : 391024
سرویس خبری : ورزشی
 

درخواست سرمربی استقلال از وزیر ورزش/ سوت‌ها علیه سرخابی‌ها شده!

درخواست سرمربی استقلال از وزیر ورزش/ سوت‌ها علیه سرخابی‌ها شده!

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به تصمیماتی که علیه این تیم گرفته شده است از وزیر ورزش خواست به برخی اتفاقات پشت پرده ورود کند. وی گفت: برخی تصمیمات علیه استقلال و پرسپولیس شده است.

 تیم فوتبال استقلال با تساوی بدون گل برابر ذوب آهن در هفته هفتم لیگ برتر، صدر جدول را از دست داد و به رده دوم سقوط کرد.

محمود فکری پس از تساوی عصر جمعه تیمش برابر ذوب آهن در نشست خبری گفت: بازی خوبی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم که در نیمه اول موقعیت‌هایی برای گلزنی وجود داشت اما کم دقتی بازیکنان این فرصت گلزنی را گرفت.

وی با بیان اینکه نامهربانی‌ها با استقلال ادامه پیدا کرد و همین امر باعث نتیجه نگرفتن در این دیدار شد گفت: متاسفانه یکسری کارشناسان هستند که با تیم‌های مختلف قرارداد دارند و مشاور آنها هستند. طبیعتاً وقتی کارشناسی می‌کنند، اگر کسی حتی از فوتبال چیزی هم نداند، متوجه می‌شود چیز دیگری می‌گویند. آنها فکر می‌کنند مردم چیزی نمی‌فهمند.

فکری در ادامه روی سخنش را به سمت وزیر ورزش چرخاند و گفت: خواهش من از وزیر ورزش این است که به این مسائل ورود کند. وقتی ما صحبت می‌کنیم، با ما لجبازی می‌کنند. نه می‌توانیم حرف بزنیم و نه می‌توانیم سکوت کنیم. چندین بازی است پنالتی‌های ما را نمی‌گیرند. در همین بازی در دقیقه ۴۲ تیم حریف باید ۱۰ نفره می‌شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: برخی کارشناسان گفتند تیم حریف می‌تواند ۱۰ نفره شود. در نیمه دوم مدافع حریف حسین مرادمند را گرفته ولی جالب است در برخی صحنه‌ها داور چهارم به داور وسط می‌گوید شما اشتباه کردی ولی داور وسط اصلاً خطا نمی‌گیرد. همین اتفاق اگر برای ما رخ دهد داور سریع نظرش را بر می‌گرداند.

محمود فکری با تاکید بر اینکه تیمش در نیمه دوم عملکرد خوبی داشته است گفت: در این نیمه بازی زیبایی را به نمایش گذاشتیم اما همین تزلزل داوری نیمکت و تیم ما را عصبی کرد. چندین بازی است که از ما امتیاز گرفته شده است. مثلاً توپ در دست بازیکن حریف است ولی داور می‌گوید پنالتی نیست.

فکری با اشاره به تصمیمات نادرستی که در دیدارهای گذشته استقلال از سوی داوران اتخاد شده است، گفت: تا کِی نباید حرف نزنیم؟ اگر حرف هم بزنیم با ما لج می‌کنند. چرا شما درست تصمیم نمی‌گیرید؟ هر کدام از این اشتباهات شاید منجر به این شود که یک مربی یا یک مدیرعامل برکنار شود و حتی یک تیم سقوط کند یا از قهرمانی بیفتد.

وی تصریح کرد: این مسائل را هم ببینید، تا کِی؟ در بازی با شهرخودرو با ۲ گل جلو افتادیم ولی در نیمه دوم تمام سوت‌ها برگشت. در این بازی هم به همین شکل به مشکل خوردیم.اصلاً چرا ما باید همیشه شاکی باشیم؟ من در پایان نیمه دوم دیدار با شهرخودرو از داور تشکر کردم ولی وقتی در خانه بازی را دیدم، متوجه شدم چقدر اشتباه صورت گرفته است. تا کی باید این اتفاقات بیفتد؟ بازی امروز هم می‌شد گل داشته باشد ولی ضعف داوری باعث شد مساوی شود. ما باید این ضعف‌ها را تحمل کنیم تا ببینیم چه می‌شود. یک زمان داوران به نفع استقلال و پرسپولیس سوت می‌زدند ولی الان مرتب همه چیز به ضرر ما است.


منبع : مهر