تاریخ : 12:20 - 1399/10/28
کد خبر : 478101
سرویس خبری : حوادث
 

کشف جسدی در جنگل کردکوی؛ آیا جسد متعلق به معین شریفی است؟

کشف جسدی در جنگل کردکوی؛ آیا جسد متعلق به معین شریفی است؟

ساعتی قبل جسد یک مرد منتسب به معین شریفی، در مناطق بالادست پارک جنگلی کردکوی کشف شد.

«معین شریفی» غروب ۲۵ شهریورماه امسال به قصد پیاده‌روی به مناطق بالادست پارک جنگلی کردکوی رفت و بعد از آن به خانه بازنگشت. کوهنوردان، نجاتگران هلال‌احمر، جنگلبانان و دیگر نیروهای امدادی ۲۰ روز به‌طور مستمر سرتاسر جنگل منطقه را به دنبال این جوان گشتند اما هیچ اثری از او یافت نکردند. بعد از آن عملیات جستجو متوقف شد و پیگیری های این پرونده به‌طور کامل به‌ دستگاه قضایی و انتظامی واگذار شد.

با گذشت چهار ماه از زمان مفقود شدن معین، با وجود تلاش های نیروها امدادی و پلیس، هیچ خبری از او به دست نیامده بود تا اینکه امروز جسد یک مرد توسط نیروهای هلال احمر و نیروهای محلی در جنگل کردکوی کشف شد.

رئیس کل دادگستری گلستان با اعلام خبر کشف جنازه منتسب به معین شریفی در جنگل های کردکوی، گفت: دیروز خانواده ای که به جنگل کردکوی رفته بودند کفش و موبایل پیدا کردند و به پلیس تحویل دادند که بررسی این وسایل نشان داد مربوط به معین شریفی جون گمشده کردکویی است.

هادی هاشمیان بیان کرد: دادستان کردکوی پس از اطلاع از یافتن از اشیاء، بدون  اعلام عمومی فراخوانی با کمک نیروهای هلال احمرو نیروهای محلی برای جستجوی محل یافتن این وسایل صادر کرد و پس از جستجوی دوباره منطقه و کند و کاو زمین، جنازه از زمین بیرون کشیده شد.

وی ادامه داد: جنازه در محل کشف کفش و موبایل، از زیر خاک بیرون کشیده شده و همین امر گمان این که جنازه کشف شده مربوط به معین شریفی باشد تقویت می کند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: برای شناسایی هویت و اعلام نظر قطعی مرگ هم اکنون کارشناسان پزشکی قانونی در حال بررسی هستند.


منبع : hadese24