تاریخ : 15:00 - 1399/10/28
کد خبر : 478568
سرویس خبری : حوادث
 

درگیری در میدان ۱۷ شهریور کرمانشاه / عوامل درگیری دستگیر شدند

درگیری در میدان ۱۷ شهریور کرمانشاه / عوامل درگیری دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: عوامل درگیری میدان ۱۷ شهریور کرمانشاه که شب گذشته باعث برهم خوردن امنیت شده بودند با اقتدار پلیس دستگیر شدند.

علیرضا دلیری ظهر امروز اظهار کرد: حوالی ساعت ۲۳ شب گذشته و به دنبال تماس تلفنی چند تن از شهروندان با پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک درگیری شدید میان تعدادی از اراذل و اوباش در میدان ۱۷ شهریور کرمانشاه و اینکه حرکات و رفتار آنها باعث وحشت اهالی محل و رهگذران شده است، تیمی از مأموران به سرعت وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل درگیری مشخص شد تعدادی از اراذل و اوباش در یک کافه به وسیله قمه با هم درگیر و این درگیری به بیرون از آن واحد صنفی نیز کشیده شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: مأموران پلیس با دیدن این صحنه به سرعت وارد عمل شده و با اقتدار و در کمترین زمان ممکن به این درگیری که هر لحظه دامنه آن در حال گسترش بود پایان دادند.

دلیری بیان کرد: در همین راستا پنج نفر از عوامل اصلی درگیری با اقتدار پلیس دستگیر و بلافاصله پس از انتقال به کلانتری و تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و از آنجا هم به زندان منتقل شدند.

وی همچنین با اشاره به کشف و جمع آوری تعدادی سلاح سرد از اراذل و اوباش، برخورد پلیس با هرگونه ناامنی را سخت و قاطعانه عنوان و تاکید کرد: تحت هیچ شرایطی به چنین افرادی اجازه عرض اندام نمی‌دهیم.

 دلیری یادآوری کرد: امنیت جامعه خط قرمز پلیس است و با هرکسی که بخواهد از آن عبور کند قاطعانه برخورد و افراد هنجارشکن و اشرار چاره‌ای جر تسلیم در برابر قانون نخواهند داشت.


منبع : hadese24