تاریخ : 16:50 - 1399/10/29
کد خبر : 482202
سرویس خبری : حوادث
 

زورگیری از نگهبان ساختمان نیمه کاره در نارمک

زورگیری از نگهبان ساختمان نیمه کاره در نارمک

رئیس کلانتری ۱۲۷ نارمک پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف پرونده سرقت به عنف ساختمانی نیمه کاره و دستگیری سارق زورگیر با همکاری کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی خبر داد.

سرهنگ صادق ضرونی بیان داشت: بیست و هشتم خرداد ماه سازنده ساختمانی نیمه کاره به کلانتری ۱۲۷ نارمک تماس و اظهار کرد،  ۲ مرد جوان وارد ساختمان نیمه کاره اش شدند و به زور یک دستگاه موبایل که متعلق به وی بوده و در اختیار نگهبان ساختمان قرار داده بود، از وی زورگیری و از محل گریخته اند.

وی عنوان کرد: تیمی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی و پس از بررسی صحت خبر دریافتی، پرونده به پایگاه چهارم پلیس آگاهی برای شناسایی ودستگیری متهمان ارجاع و کارآگاهان این پایگاه با بررسی های پلیسی موفق شدند تصویر واضحی از چهره یکی از سارقان را به دست بیاورند.

رئیس کلانتری ۱۲۷ نارمک  ابراز داشت: در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و تا کنون به دفعات مختلف روانه زندان شده اند و در نهایت در بررسی های انجام شده آخرین اقامت سارق زورگیر شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با هماهنگی های قضائی تیمی از کارآگاهان به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر و به پایگاه چهارم پلیس آگاهی انتقال دهند.

سرهنگ ضرونی با اشاره به اینکه متهم در همان بازجویی اولیه به جرم ارتکابی با همکاری همدستش معترف شد، اضافه کرد:  با صدور قرار تامین مناسب متهم برای تحمل کیفر روانه زندان شد و تلاش برای دستگیری متهم متواری کماکان ادامه دارد.


منبع : hadese24