تاریخ : 08:57 - 1399/11/04
کد خبر : 495145
سرویس خبری : حوادث
 

 ردپای پسر ۱۴ ساله در قتل مرموز رئیس رستوران

ردپای پسر ۱۴ ساله در قتل مرموز رئیس رستوران

پسر ۱۴ ساله، به ظن قتل رئیس رستوران هندی ۵۳ ساله دستگیر شد.

به گزارش کارگر آنلاین، محمد اسلام ۵۳ ساله  با مرسدس شخصی خود در استوکپورت مجروج و به بیمارستان منتقل شد، اما پس از جراحات وارده دو روز بعد درگذشت. همچنین پسری ۱۴ ساله هفته گذشته به اتهام قتل وی دستگیر شد.

گزارش ها حاکی از تلاش برای آتش زدن اتومبیل نقره‌ای او بوده است. لیام بودن، رئیس بازرس، از تیم حوادث عمده GMP گفت: "این یک حادثه تلخ بود و افکار من همچنان درگیرخانواده و دوستان محمد  است، آن‌ها سعی می‌کنند با این غم ویرانگر خود کنار بیایند. این تحقیقات هنوز ادامه دارد و من از هر شخص دارای اطلاعات در مورد این حادثه می‌خواهم هرچه زودتر با پلیس در تماس باشد.

 پس از بازداشت متهم اول نوجوانی دیگر هم پیرو این حمله دستگیر شد.

پسر ۱۴ ساله به جرم قتل دستگیر شد

آقای اسلام صاحب رستوران هندی Marple Spice در مارپل، استوکپورت بود.

هفته گذشته DCI Boden گفت: "در حالی که تحقیقات ما ادامه دارد، من می‌خواهم از خانواده محمد که در این فاجعه صبر قابل تحسینی نشان داده اند، تجلیل کنم. اولویت ما این است که اطمینان حاصل کنیم و بعد از هر کسی که اطلاعات یا فیلم مربوط به این حادثه را دارد درخواست می‌کنیم که به درگاه ما ارسال کند یا از طریق تلفن با ما تماس بگیرد تا بتوانیم از جزئیات کامل این حادثه اطمینان حاصل کنیم.

پسر ۱۴ ساله به جرم قتل دستگیر شد

پسر ۱۴ ساله به جرم قتل دستگیر شد

در بیانیه‌ای، خانواده آقای اسلام گفتند: "خانواده ما نمی‌توانند توصیف کنند که از دست دادن پدر ما با ما چه کرده است. این واقعیت که او فقط در زمان نامناسبی در مکان اشتباه بود و خیلی زود از ما گرفته شد، ما را فراتر از تصور نابود می‌کند. این یک مورد بسیار غم انگیز است که جامعه را به لرزه درآورده و خانواده‌ای را کاملاً ویران کرده است. ما معتقدیم که ممکن است افراد دیگری نیز در این حادثه نقش داشته باشند و تعدادی از تحقیقات همچنان ادامه دارد تا ما بتوانیم افراد مسئول را پیدا کنیم."ما هنوز از مردم می‌خواهیم که هرگونه اطلاعاتی را که ممکن است به ما کمک کند، ارائه دهند - حتی کوچکترین اطلاعات می‌تواند حیاتی باشد.او بسیار وفادار بود، مادر ما با غم و اندوه مبارزه می‌کند. پدر شریک زندگی و بهترین دوست  او بود.ما به همه توصیم می کنیم همین الان اعضای خانواده خود را در آغوش بگیرند و کمی بیشتر از آن‌ها قدردانی کنند، زیرا  هرگز نمی‌دانید که شاید این آخرین باری باشد که آنها را می بینید.


منبع : باشگاه خبرنگاران