تاریخ : 10:44 - 1395/01/30
کد خبر : 50164
سرویس خبری :
 

برنامه های هفته کارگر در آذربایجان شرقی تشریح شد

توسط مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون استان؛

برنامه های هفته کارگر در آذربایجان شرقی تشریح شد

مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی اهم برنامه های هفته کار و کارگر سال ۹۵ را تشریح کرد.

کارگرآنلاین: پرویز پناهی ظهر یکشنبه در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی کمیته کارگری، کارفرمایی و تعاونگران ستاد برگزاری مراسم هفته کار و کارگر گفت: از برنامه های اصلی این ستاد دیدار نمایندگان تشکلات کارگری و کارگران نمونه استان با مقام عظمای ولایت، دیدار با نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی، نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه، سخنرانی رئیس ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر پیش از خطبه های نماز جمعه، غباروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده محترم شهدای کارگری است.

وی در ادامه از برگزاری مسابقات ورزشی کارگران در این ایام نیز خبر داد و افزود: در ایام هفته کار و کارگر  مسابقات ورزشی در رشته های دارت، تنیس روی میز، طناب کشی، فوتسال، والیبال، شطرنج، بدمینتون و دوچرخه سواری در سطح استان و همایش کوهنوردی، کوهپیمایی خانوادگی در اکثر شهرستان ها برگزار خواهد شد.

مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی در پایان با تقدیر از همکاری ها و حضور همه جانبه روسای تشکلات کارگری و کارآفرینی خاطر نشان کرد: امسال برنامه های هفته کارگر با تنوع خاصی با همراهی تمامی اعضاء به اجرا در خواهد آمد./مهر