تاریخ : 11:44 - 1395/02/01
کد خبر : 50258
سرویس خبری :
 

سامانه کارآفرینی و اشتغال جوانان به زودی رونمایی می‌شود

مدیرکل دفتر ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان:

سامانه کارآفرینی و اشتغال جوانان به زودی رونمایی می‌شود

مدیر کل دفتر ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: در ستاد ملی ساماندهی امور جوانان سال گذشته موضوع راه اندازی سامانه کارآفرینی و اشتغال جوانان تصویب شد و پس از انجام اقدامات اجرایی این سامانه به زودی رونمایی خواهد شد.

کارگرآنلاین: سید جواد رضوی در اولین جلسه کمیسیون اقتصاد، اشتغال و مسکن گفت: این جلسه به منظور بررسی اولویت‌های فعالیت کمیسیون در سال 95 تشکیل شده است و با توجه به شعار محوری امسال، اقتصاد مقاومتی در تمامی حوزه‌های مرتبط با کمیسیون باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: این کمیسیون با رویکرد اقتصاد مقاومتی، بررسی و تدوین سند اشتغال جوانان و سند مسکن جوانان را در دستور کار قرار داده است که نتایج آن پس از تدوین به ستاد ساماندهی امور جوانان جهت بررسی و تصمیم گیری نهایی ارائه خواهد شد.

مدیر کل دفتر هماهنگی و ساماندهی امور جوانان در بخشی دیگر از صحبت‌های خود به راه اندازی سامانه کارآفرینی و اشتغال جوانان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته در ستاد ملی ساماندهی امور جوانان موضوع راه اندازی سامانه کارآفرینی و اشتغال جوانان تصویب شد و پس از انجام اقدامات اجرایی این سامانه به زودی رونمایی خواهد شد.

وی رویکرد اصلی این سامانه را توانمندسازی جوانان در عرصه کارآفرینی دانست و افزود: امیدواریم این فرایند بتواند نقش موثری در ورود جوانان به بازار کار و راه اندازی نگاه بنگاهی به اقتصاد را فراهم کند./فارس