تاریخ : 16:35 - 1399/11/06
کد خبر : 503938
سرویس خبری : حوادث
 

ترس  مسافران از آتش گرفتن اتوبوس مسافربری

ترس مسافران از آتش گرفتن اتوبوس مسافربری

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: هیچ یک از مسافران اتوبوس مسافربری کرمان - اصفهان که بامداد امروز دار سانحه آتش سوزی شده بود، آسیب ندیدند.

به گزارش کارگر آنلاین، سرهنگ حسین پور قیصری با اشاره به حوادث جاده‌ای بامداد امروز در استان اصفهان اظهار داشت: در نخستین حادثه حدود ساعت دو بامداد آتش سوزی اتوبوس مسافربری کرمان - اصفهان اعلام شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه اتوبوس مسافربری به علت نامعلوم دچار حریق شد، ابراز داشت: با حضور به موقع نیروهای امدادی این حریق بدون خسارت جانی اطفا شد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه این حادثه در محور نائین-اردکان اتفاق افتاد، اضافه کرد: ۱۸ مسافر این اتوبوس که از کرمان به اصفهان در حال تردد بودند با خودروی جایگزین به مقصد رسیدند.

وی همچنین به حادثه تصادف برخورد سه خودروی سواری با کامیونت و اتوبوس اشاره کرد و گفت: این حادثه نیز حدود ساعت سه بامداد به مرکز فرماندهی عملیات ۱۱۰ گزارش شده است.

وی افزود: در این حادثه دو سرنشین خودروی سواری مجروح شدند، ابراز داشت: این حادثه نیز در اتوبان قم – کاشان اتفاق افتاده و مسافران از اصفهان به سمت تهران در حال حرکت بودند.

سرهنگ پور قیصری با بیان اینکه این اتوبوس نیز دارای ۱۴ مسافر بوده است، افزود: خوشبختانه هیچیک از مسافران آسیب ندیدند.


منبع : hadese24