تاریخ : 17:00 - 1399/11/06
کد خبر : 504027
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

۴ پیش‌بینی از بورس فردا / ریزش بورس متوقف شد؟

۴ پیش‌بینی از بورس فردا / ریزش بورس متوقف شد؟

شروع معاملات بورس امروز با نزول ۱۳ هزار واحدی شاخص کل همراه بود اما در ادامه روند معاملات تقاضا افزایش پیدا کرد و شاخص کل مثبت شد.

کارگر آنلاین | شاخص کل بازار سهام در محدوده یک میلیون و ۱۵۰ هزار واحد حمایت شد و تا عدد یک میلیون و ۲۳۵ هزار واحد رشد کرد، اما در جریان معاملات امروز روند شاخص کل بعد از نزول ۱۳ هزار واحدی به دلیل افزایش تقاضا مثبت شد. روند صعودی بورس ادامه دارد؟

محمدمهدی عشریه، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با بورس فردا گفت: باید کمی به بورس فرصت داد تا روند صعودی خود را آغاز کند و در این محدوده متعادل شود. احتمالا بازار فردا وضعیت نوسانی اما با گرایش مثبت دارد.

برخی از کارشناسان عقیده دارند حجم نقدینگی در بازار سهام باید افزایش پیدا کند و تداوم روند بورس به افزایش حجم نقدینگی بستگی دارد.

محمد خبری‌زادف کارشناس بازار سرمایه عقیده دارد روند صعودی بورس به این دلیل است که حجم فروش در بورس کم شده و اگر تقاضا بتواند از عرضه‌ پیشی بگیرد روند بورس صعودی می‌شود.

پیمان حدادی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با روند بازار سهام گفت: هنوز سیگنالی برای شروع روند صعودی نداریم و زمانی می‌توان گفت روند صعودی شروع شده که شاخص کل تا یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد رشد کند. احتمالا بورس فردا متعادل است و گرایش بورس هم مثبت است.

مهدی رضایتی، کارشناس بازار سرمایه هم در رابطه با بورس فردا گفت: بورس از این بیشتر ریزش نخواهد داشت اما اعتماد باید به بازار سهام برگردد تا روند صعودی پرقدرت‌تر ادامه پیدا کند. همچنین رضایتی ادامه معاملات این هفته را متعادل دانست.

 


منبع : تجارت نیوز